Liquids Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hei! trenger hjelp til en ny casemod idè jeg! har d meste fra før av.. vindu, lys, vifter, vifte styring etc. Blir veldig gla for tips og hjelp til å finne på en ny mod! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Grill( slik som meg ) i stedet for plexi? Da mener jeg slik grill som er beregnet for biler...støydemping? lakking? Lenke til kommentar
Liquids Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 ja, nesten lik idè som meg det, men jeg tenkte på spoiler jeg dah! støydemping skal på uansett! og den er allerede lakket! leter oxo etter mods som ikke r såååå stort lixom! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hva er vits med en sopiler på pc'en da? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Vitsen med spoiler på pcn er at den skal få høyere downforce, altså bedre grip i f.eks svinger Lenke til kommentar
Liquids Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 hehe... r ikke no vits i det, men d ser driiiit kult ut da! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Vitsen med spoiler på pcn er at den skal få høyere downforce, altså bedre grip i f.eks svinger ÅÅÅ ja!! Må huske V8er med kompressor og nos da! også slicks! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Her er en ide som ikke jeg har sett før. Hva med å ha gullfisk eller pirayaer i kjøle-tanken + vindu i front? Ps, ikke bruk glykol i kjølevannet da. Da svømmer fiskene så sakte! MVH Øyvind Lenke til kommentar
Liquids Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Har desverre ikke vann kjøling! men sinnsykt bra idè! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Har desverre ikke vann kjøling! men sinnsykt bra idè! Kjøp det da!...litt dyr modd men.. Lenke til kommentar
nenzeo Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Her er en ide som ikke jeg har sett før. Hva med å ha gullfisk eller pirayaer i kjøle-tanken + vindu i front? Ps, ikke bruk glykol i kjølevannet da. Da svømmer fiskene så sakte! MVH Øyvind LOL!! En jeg kjenner putta gullfisk i vanntanken, de døde etter kort tid! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hehe! Finnes kanskje fisk som tåler mer! Så dere foresten mixmaster akvariummene på tv? De startet en mixer med en fisk oppi! For å si det sånn: Vannet ble fort grumsete. Var noe kunst greier i England. Rettsak og greier. Men fisken ble jo raskt avlivet! MVH Øyvind Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hehe! Finnes kanskje fisk som tåler mer! Så dere foresten mixmaster akvariummene på tv? De startet en mixer med en fisk oppi! For å si det sånn: Vannet ble fort grumsete. Var noe kunst greier i England. Rettsak og greier. Men fisken ble jo raskt avlivet! MVH Øyvind lol! Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hvis du har et kabinett hvor du kan ha kabinettvifter anbefaler jeg deg å bytte dem ut med noen griller fra microplex eller 3dfxcool. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hvis du har et kabinett hvor du kan ha kabinettvifter anbefaler jeg deg å bytte ut de orginale grillene med noen griller fra microplex eller 3dfxcool. Har gitt dette tipset til flere Lenke til kommentar
Liquids Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 problemet er at jeg har alt sånt "vanlig" mods! Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hvis du har lyst på en ordentlig utfordring kan du jo hente stikksaga, utvide 5.25 brønnene og sette inn en CD-spiller beregnet på bil. Så tar du hullsaga, skjærer to svære hull i sida på kabinettet og setter høyttalere der. Så kan du jo begynne å slite med å lage all den forskjellige spenningen som CD-spilleren skal ha :o (Tror disse finnes i ATX- kontakten, men er ikke helt sikker. :-? ) Det hadde vært den beste modden jeg har sett!!!! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Røske ut innholdet i en skjerm og sette hw inni der! det skal jeg gjøre snart!.. Lenke til kommentar
kire Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Og få skjermen til å funke igjen etterpå Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hehe! Finnes kanskje fisk som tåler mer! Så dere foresten mixmaster akvariummene på tv? De startet en mixer med en fisk oppi! For å si det sånn: Vannet ble fort grumsete. Var noe kunst greier i England. Rettsak og greier. Men fisken ble jo raskt avlivet! MVH Øyvind så det ja! skratta så jeg nesten datt av stolen Han fyren som slo på mixmasteren viste jo ikke at kontakten var i, og ble meget forfjamset men likevel LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå