Blåbær Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Har fått dama til å begynne å klippe meg, har maskin også bruker hun en kjøkkensaks for selve klippingen. Men lurer på om vi trenger en bedre saks som er ment for å klippe hår. Så det jeg leter etter er frisørsaks og litt info rundt dette. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Du må se skamklipt ut Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 15. november 2009 Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Trur at Jernia har frisørsakser. Såg i alle fall det når jeg var på Jernia på fredag. Ellers så kan jo du spørre hos en frisør etter saks. Endret 15. november 2009 av sirhedly Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. november 2009 Du må se skamklipt ut Faktisk ikke så ille. Har vanlig kort sideskill. Men skal sjekke innom Jernia imorgen. Takk takk. Ebay er litt usikkert. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 http://www.feelunique.com/hair-care/hairca...l-scissors.html Gratis shipping også. Men tar 1-2 uker før den kommer fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå