anaconda Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Tomten är far till alla barnen Vuxna människor Lenke til kommentar
Montag Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Att angöra en brygga Lenke til kommentar
......... Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Koops og Jalla Jalla Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Som et par stykker allerede har nevnt er Hasse & Tage en veldig kjent komiduo fra Sverige. Disse boksene kan derfor anbefales: Hasse & Tage Svenska Ord [box 1] Hasse & Tage Svenska Ord [box 2] Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Som et par stykker allerede har nevnt er Hasse & Tage en veldig kjent komiduo fra Sverige. Fantastisk bra humor det der! Om folk ikke har hørt de gamle revyene deres på cd/kassett enda så er det også å anbefale!!! hørte på dem i bilen hele veien fra oslo til røros, tror aldri jeg har hatt en så morsom biltur (vet det var litt off-topic, men tenkte det kunne være ett godt forslag) Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Endret 27. november 2009 av Crinderman Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Albert og Herbert er også uforglemmelig serie som gikk på tv. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg sier bare Byhåla og Byhåla 2 - Tillbaka till Fårrden Let's pøk! Lenke til kommentar
Perez Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 Jeg så en svensk kortfilm komedie på nrk for en stund siden men husker søren ikke hva den heter. Hjelp meg å finne ut, please ! Det var en funny film om et gammelt ektepar som dro på bilferie. Det viste seg at mannen hadde glemt voksen-bleiene sine hjemme og hele ferien blir en jakt på nye bleier med masse tull og kødd hele veien. Sykt funny. Noen som veit ? Perez Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Husker en komedie med et ulykkesdrap i en hage , noen som ble skutt.....kom ut et par år siden , irriterende å ikke vite titteln :/ Selskapsreisen 2 var ikke den beste & Kopps var gørrkjedelig umorsom....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå