aurstad Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 jeg siterer ifra en artikkel jeg fant på Aftenposten: "En av mellomlederne i redaksjonen hadde i fjor vår, 11 måneder før teppefall, sendt et skjermbrev til overordnede om at Blair var ustabil og upålitelig." Her er hele artikkelen: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/ar...rticleID=551930 Skjermbrev?? Hva er dette da? Sendte en mail til forfatteren av artikkelen der jeg spurte om at det var E-mail han mente. Dette var svaret jeg fikk: "Skjermbrev er en etter hvert vanlig norsk oversettelse av e-post eller e-mail. Vennlig hilsen Per Egil Hegge Redaktør, Aftenposten" Er det flere enn meg som synes dette er latterlig? Mener man epost / Email så kan man vel skrive det.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 syns skjermbrev var et morsomt ord jeg Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 jeg siterer ifra en artikkel jeg fant på Aftenposten:... Er det flere enn meg som synes dette er latterlig? Mener man epost / Email så kan man vel skrive det.. Enig! Skjermbrev = m0ng0-ord. Greit at vi skal ha norske ord på alle de "nye" flotte data-utrykkene, men vi har jo e-post, hvorfor i all verden skal vi ha en haug med ord for samme ting?? edit: sensuren sensurerte m0ng0.. latterlig (bare for fullstendighetens skyld: 0=o) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Vanvittig hva folk kan finne på. E-post er jo norsk ffs! Elektronisk post, holder ikke det da :wink: ? Jaja, de får bare si det de, så kan vi nøye oss med det riktige ordet Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Har du fått noe skjempost i det siste da? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Har du fått noe skjempost i det siste da? Fikk en når du skrev i denne tråden Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Her får du en av meg også siden du ble så glad! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 "Skjermbrev er en etter hvert vanlig norsk oversettelse av e-post eller e-mail. dummeste jeg har hørt! Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Skjermpost! Hahahahahahahaahahha *LSJDASORPG* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå