sfidjela Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hei, er litt usikker på om dette er riktig emne, men prøver. Jeg leste på twitter at man kan vinne et spill om man løser en kode på www.the15reasons.com. Har sett igjennom alle filmene, da spør hun dama om det er noe jeg vil fortelle henne... Uansett hva jeg sier så svarer hun at jeg bare skal glemme det. Er det noen som skjønner hva man skal skrive inn? Håper noen kan hjelpe. Har lyst på et gratis spill... Lenke til kommentar
Sati Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ser for meg at om noen løser koden så tar de spillet selv Lenke til kommentar
sfidjela Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Ser for meg at om noen løser koden så tar de spillet selv Godt poeng, men det er visst sånn at det 1000 første som klarer det vinner et spill og 5 av disse igjen vinner en PS3 Slim... Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 1005 første vinner enten et ".detuned" spill eller en PS3 slim 1000 spill og 5 PS3 er som sagt med i trekningen. Jeg har allerede levert riktig svar, så gjør ingenting om noen kommer etter meg. (Spillet ser uansett helt sykt (dårlig) ut) Svaret kommer i spoiler "Even more awesome when you check every little detail" Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Lov å spørre hvordan du kom fram til det? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Trikset er vel bare 1 minutt med enkel googling Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hehe. kanskje det er det nå, men jeg prøvde det i tidspunktet denne tråden ble lagd og fant da ingenting. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Svaret jeg fant ble postet 30.11 så det er forståelig http://www.ps3blog.net/community/general-p...en-competition/ Endret 14. desember 2009 av uTukt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå