ToYBoi Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Kan vel også legge til at hun nå er helt oppgitt ettersom jeg "lurte henne" til å stole på meg. Hun mener det hun trenger er støtte gjennom den vanskelige tiden, det får hun jo... Men bulimi er ikke noe som går over av seg selv. Hun mener jeg ikke respekterer henne og trykker henne ned osv... Hun vet ikke at jeg har sagt det til noen, men hun har sjkønt at jeg vil hun skal fortelle det til en annen hun stoler på. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det er bare en av de første tingene hun kommer til å anklage deg for fremover. Hun kommer til å føle seg såret, skuffet, forbanna, at hun har mistet kontrollen, osv osv. Det viktige er at du ikke lar alt dette gå inn på deg personlig. Det er ikke noe annet enn en forsvarsmekanisme, og hennes forsøk på å ta tilbake kontrollen på. Hun kommer til å takke deg senere. Lykke til videre! Du gjør absolutt det riktige! Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg fortalte aldri disse tingene videre til gjeldendes foreldre - det skulle jeg gjort. Å være heldig å klare å overtale personen med mye om og men, er ikke annet enn en forsinkelse på den samme behandling. Vær stolt, ditt valg er klokere enn noe annet. Vær likevel også klok på at hennes reaksjon ikke trenger å være likeså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå