bamsefar Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hei folkens! Er tilbake med nok en Planetside post, men denne gangen trenger jeg hjelp! I hele betaen har jeg vært så uheldig og ha store lag og lite morro. Trodde dette skulle bedre seg når spillet endelig ble lansert og siden en server her i Europa kom opp. Akk nei! Det har seg sånn at jeg har en helt forferdelig ustabil fps! Jeg har regnet ut snittet og jeg ligger på 70-80 når det ikke er så utrolig mange i bildet og nede på 40 når det er en del folk. Nå kom jeg ikke hit for å klage over dette, men noe annet som plager meg mer enn over alt på jord. På hvilkets som helst tidspunkt så fryser bildet og fps dropper til 1. Dette kan vare i alt fra 1 sekund til 1 minutt! Dette forårsakes heller ikke av noe spesielt. Det kan skje når som helst. Selv når jeg står i ro og ser inn i en vegg! Dette ødelegger spillet for meg og gjør slik at jeg seriøst allerede etter 3 dager har lyst til å slutte. Jeg klarer ikke prestere noe som helst pga dette! Jeg har prøvd alle slags innstillinger fra alt på fult til alt av når det gjelder det grafiske. Tenkte kanskje at det ble for mye med musikk på full guffe, men neida. Har oppdatert absolutt de siste drivere til alt jeg kommer på. -Detonator 44.03 -Intel Chipset 5.00 -Soundblaster - Det jeg fant i går Osv osv osv Når det gjelder maskinen min så skulle jeg absolutt ha klart å kjøre dette på full guffe. Dette klarer jeg egentlig da, men det hjelper lite når bildet fryser nå og da. Jeg hadde et lignende problem med Ut2k3. Der frøys bildet nøyaktig hvert eneste andre minutt og frøys i 1 minutt. Hvordan jeg ble kvitt dette husker jeg ikke. Men i Planetside så fryser bildet som sagt i alt fra 1 sekund til 1 minutt. Tenk deg dette i CS for eksempel så skjønner du hvordan jeg har det Måler Fps i FRAPS. Hvis det hjelper dere noe så kan ei tidslinje i FPS på 30 sekund se slik ut: 76-89-67-1-78-67-89-67-78-56-1 (Gidder ikke fortsette) Trenger seriøst hjelp. Skal sende en mld til tech crewet hvis ikke noen her kommer med noe som hjelper, men vil helst vente med det. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Absolutt ingen som har noen råd?! Help folkens, help! :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå