Gå til innhold

Utstyr til hjemmetrening?

V5R1X

Anbefalte innlegg

Har i ila. det siste år trent hjemme 3 ganger i uken (Trente på treningsstudio før, men dette ble for ineffektivt for meg mtp. reisetid osv.) med diverse øvelser på treningsmatte, med manualer og push-up bars. I det siste har jeg merket at fremgangen har begynt å stagnere, så derfor lurte jeg på om noen av dere som har peiling har diverse enkelt styrketreningsutstyr dere kan anbefale for hjemmetrening på gulv og på begrenset med plass. Har ikke planer om å bli verdens største muskelbunt, men er bare ute etter småutstyr som kan gi en god treningsboost til en ellers ikke så veldig godt trent person.

Tusen takk for eventuelle svar/tips! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som jeg sa, dips stativ (En av de beste øvelsene for bryst) og pull ups stang. Og der har du 2 konge øvelser, som tilpasser kroppen ganske godt. Pull ups for rygg/biceps og dips for bryst/triceps/skuldre.

Også når du blir bedre på det, så kjøper du vekt belte, og henger vekter på det.

Lenke til kommentar

Ser ikkje korleis du ikkje får plass til ein benk, sjølv på hybelen min får eg lett plass til ein benk, bare å sette den i klesskapet eller under senga når den ikkje er i bruk.

Får du plass til ein benk så anbefalar eg benk, manualar/hantlar og ei hang-ups stang av typen som du fester i dørkarmen.

Lenke til kommentar

Benker, stativer, hang-up stang og annet diverse stort og/eller lite portabelt ustyr er uaktuelt. Å feste ting i vegger o.l. er også uaktuelt. Småutstyr, a la noe av det jeg allerede har, som f.eks. manualer og push-up bars er hva jeg er ute etter. Stikkordene er "lite og effektivt". Hjelp meg med det jeg spør om, eller vennligst la være med å svare. Takk :)

Endret av J-Core
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...