V5R1X Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Har i ila. det siste år trent hjemme 3 ganger i uken (Trente på treningsstudio før, men dette ble for ineffektivt for meg mtp. reisetid osv.) med diverse øvelser på treningsmatte, med manualer og push-up bars. I det siste har jeg merket at fremgangen har begynt å stagnere, så derfor lurte jeg på om noen av dere som har peiling har diverse enkelt styrketreningsutstyr dere kan anbefale for hjemmetrening på gulv og på begrenset med plass. Har ikke planer om å bli verdens største muskelbunt, men er bare ute etter småutstyr som kan gi en god treningsboost til en ellers ikke så veldig godt trent person. Tusen takk for eventuelle svar/tips! Lenke til kommentar
Knife Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Knebøy rack, hantel og vektskiver er must. Benkpress er også et bra valg. Endret 15. november 2009 av Pijus Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Takk for svar! Desverre tillater ikke plassen i boligen slike ting... Edit: Kanskje jeg burde ha spesifisert "småutstyr" litt bedre... Endret 15. november 2009 av J-Core Lenke til kommentar
Knife Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Manualer og benk.. Dips stativ og pull ups stang.. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Hmmm... Med "småutstyr" mener jeg manualer, push-up bars og andre ting i den størrelsesordenen. Manualer har jeg, som sagt. Diverse stativer og benker er det ikke rom for, hehe. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Som jeg sa, dips stativ (En av de beste øvelsene for bryst) og pull ups stang. Og der har du 2 konge øvelser, som tilpasser kroppen ganske godt. Pull ups for rygg/biceps og dips for bryst/triceps/skuldre. Også når du blir bedre på det, så kjøper du vekt belte, og henger vekter på det. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ser ikkje korleis du ikkje får plass til ein benk, sjølv på hybelen min får eg lett plass til ein benk, bare å sette den i klesskapet eller under senga når den ikkje er i bruk. Får du plass til ein benk så anbefalar eg benk, manualar/hantlar og ei hang-ups stang av typen som du fester i dørkarmen. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Benker, stativer, hang-up stang og annet diverse stort og/eller lite portabelt ustyr er uaktuelt. Å feste ting i vegger o.l. er også uaktuelt. Småutstyr, a la noe av det jeg allerede har, som f.eks. manualer og push-up bars er hva jeg er ute etter. Stikkordene er "lite og effektivt". Hjelp meg med det jeg spør om, eller vennligst la være med å svare. Takk Endret 16. november 2009 av J-Core Lenke til kommentar
HValder Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Sorry har du ikkje plass til ein benk ein gong kan eg ikkje tenke meg noko du kan ha plass til. Anbefaler at du heller begynner på treningssenter igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå