viste19 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 hei! Har nå instalert battlefield 2 special forces. etter jeg hadde instalert bf2 og bf2 special forces. så instalerer den patchen automatisk. og når patchen er 99% kommer det failed to install patch, så trykker jeg ok. Så kommer det opp ett vindu: instalering vellykket. Så starter den automatisk instalering av armory fury og euro force ( tilleggs spillene ) så når den begynner og installere de så kommer det at den trenger patchen for å instalere disse. ok så da driter jeg i de 2 tillegs pakkene. starter da special forces og det kommer opp en feilmelding: mods/bf2/shaders/lightning.ts(noe lightning ivertfall) not found ! _DO_ check your working directory _AND_ sync.... osv så jeg lurer på hva som er gale. cd-en er 100% ripefri kan også nevne at bf2 special forces er samme fil som vanlig bf2, når jeg går inpå mappa å ser. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Vanlig problem. Kan løses, men det trengs litt knoting til. Sjekk denne og lykke til! http://www.totalgamingnetwork.com/main/sho...ead.php?t=89947 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå