SG_93 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 hei jeg bare lurte på om dere viste om noen gode spill som enten er insirert eller ligner på grand theft auto gå rundt på hele banen for eks. Saint's Row 2 Driver Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Veldig få av de, men sjekk ut Crackdown på xbox 360. Og som sagt, red faction guerilla. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 prototype og det der med han strøm mannen, men det er vel kun til konsoller Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Prototype er på PC og, spilte det på PS3 veldig gøy men tror ikke jeg spiller det igjen med det første. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Mercenaries var et av favorittspillene mine, men tror ikke det er på PC. Mercenaries 2 er på PC, men var ikke i nærheten av det første. Lenke til kommentar
SG_93 Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Takk får alle svar ble veldig fornøyd med Red faction 3 og så fant jeg et spill selv som jeg hadde helt glemt som vistnok hadde kommet en 2er av Manhunt 2 Fra Rockstar ikke helt GTA Stil men drit bra Rockstar kan det med å lage spill Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) EDIT: Woops feil emne. Endret 18. november 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå