Robocoop Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Sportmann sender meg hauger av kataloger fordi jeg kjøpte noe der i fjor. Hvordan skal jeg få stoppet dette? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Er det adresse på reklamen kan du vel prøve å kontakte Sportmann og be dem om å slutte å sende kataloger til deg. Jeg ser egentlig ikke så mange andre alternativer her. Endret 15. november 2009 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Men han snakker om uadressert reklame. Ring dem og si at du ikke skal ha mer. Endret 15. november 2009 av Dofty Lenke til kommentar
Gonzo2 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det vil vel ikke hjelpe siden han mottar -addresert- reklame... Send en mail\brev til sportmann og be de slutte? Evnt ringe de? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 1. Reserver deg i Reservasjonsregisteret. 2. Reserver deg hos Sportmann. Pkt. 1 sikrer deg mot adressert reklame generelt, pkt. 2 mot Sportmanns reklame spesielt. Mottar du fremdeles adressert reklame etter dette, kan det etter omstendighetene være et brudd på markedsføringsloven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå