lala90 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg skal ha eksamen i både skriftlig og muntlig sammfunnsfaglig engelsk fra vg3, ganske snart. Så derfor lurer jeg på om noen andre har hatt eksamen i dette faget og kan fortelle litt om hva jeg kan forvente. Jeg har kommet meg gjennom fagboka (Reflections) og har gjort meg ganske kjent med de ulike temaene osv. Det er også første gang jeg skal ta en privatist eksamen, så alle slags tips er nyttige Hva bør jeg øve på, hva slags hjelpemidler er nyttige, etc ? Den muntlige eksamens formen, er slik at jeg får 30 min til å forberede meg. Igjen, hjelp! Håper jeg får noen hjelpsomme tilbakemeldinger Takk. Lenke til kommentar
Rosabikini Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Hvordan gikk eksamen? jeg skal ha privatist eksamen selv nå, om to dager! og jeg gruer meg. det er engelsk muntlig. hvordan foregår eksamen? trenger jeg forberede noe tekst, eller bare lese på leselisten? Håper du kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå