Kamroon Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hei, Jeg har spilt campaign mye og jeg drepte sheperd er jeg ferdig... jeg drepte ikke makarov engang og den campaignen var jævlig kort.. men når jeg er utenfor i menien der jeg kan velge multiplayer campaign og special ops under campaign står det 50,7% Sååå jeg lurer på wtf skjer?? Er jeg ferdig eller er jeg ikkke? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 du er ferdig, men for å få 100% må du gjer det på veteran og finne alle 42 Intels.¨ Lenke til kommentar
Kamroon Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 du er ferdig, men for å få 100% må du gjer det på veteran og finne alle 42 Intels.¨ Verdens korteste campaign.. bra, men altfor kort! de sa at etter man drepte Zakhaev i mw så kom Makarov og skulle ta hevn.. men vi dreper jo han ikke.. it skcs ass! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 du er ferdig, men for å få 100% må du gjer det på veteran og finne alle 42 Intels.¨ Verdens korteste campaign.. bra, men altfor kort! de sa at etter man drepte Zakhaev i mw så kom Makarov og skulle ta hevn.. men vi dreper jo han ikke.. it skcs ass! ja, enig i det... men du har jo ein dritt bra multiplayer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå