greiven Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hei. Trykketastene fungerer ikke på min skole-pc (HP Compaq 6715b). Altså, de som tilsvarer høyre og venstre musetast på en mus. Så når jeg trykker, må jeg trykke med touchpaden, noe som er veldig irriterende. Utrolig hvor begrenset man blir når de ikke fungerer Noen som har noe fornuftig å komme med? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 det er ikke en akkurat sjelden feil at disse knappene tar kvelden, tipper du går på skole i hfk? med mindre du har mishandlet pcn er bytte sensorene under knappene en garantisak, om det er i hfk tar det 2-3uker fra den blir sendt fra skolen til den er tilbake fra verkstedet. i mellomtiden får du en lånepc og om it på skolen din har 6715 lånepc inne kan du be de bytte om harddiskene så du har alt av programmer/filer tilgjelgelig, om 6735 eller r61i må du overleve med backup av filene. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Er faktisk fra Nord-Trøndelag Uansett, går jo alltids ann å investere i mus, noe som løser problemet så til de grader Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 huff nord-trøndelag også da men du får vel en lånepc av skolen mens din er til service, men dunno hvor lang tid det tar der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå