RasmusKRiis Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Sikkert mye feil her,men hva synes dere? Lenke til kommentar
Ervin Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Sorry, men det var et kjedelig og mørkt bilde. Likte det ikke særlig.. Kanskje en liten tekst eller noe vil gjøre den litt mer spennendes? Lenke til kommentar
dkndude Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Er ikke noen ekspert her, men må si jeg likte det bildet ! Kan du forklare detaljert hvordan du gjør det ? Lysten på litt info her Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Er ikke noen ekspert her, men må si jeg likte det bildet ! Kan du forklare detaljert hvordan du gjør det ? Lysten på litt info her Og forklare alt det jeg har gjort i detalj blir litt mye ,men kort sagt- -jeg har brukt mange brushes og layers for å få til effektene. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg syntes at bildet var tøft, men jeg synes du kunne gitt en større effekt av lyset fra de lyskildene. Spesielt i ansiktene deres. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Jeg syntes at bildet var tøft, men jeg synes du kunne gitt en større effekt av lyset fra de lyskildene. Spesielt i ansiktene deres. Ja, lurte på det, burde jeg lysne opp ansiktene mer. Endret 15. november 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
superbat Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg synes dette var super kult, bra jobba Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Det størtse problemet ditt her er egentlig at folka dine er distorta pga vidvinkel (eller stretching i photoshop?!), og ser litt rare ut, uten at det skal være noe grunn til det. Dette er jo en type bilde du gjerne kunen fotografert med 3 eksponeringer, en på hver person, og ikke trengt å bruke vidvinkel, og få distortion fra. Ellers er lysene litt lite gjennomførte, ifht at det ikke lyser over på folkene =) Gjorde noe slike composites engang, men er så lenge siden at jeg ikke husker helt hvordan jeg fiksa det. Men Photoshop Top Secret DVDen har en fin tutorial på det ihvertfall.. du finnern nok på Pirate Bay ;=) Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Det størtse problemet ditt her er egentlig at folka dine er distorta pga vidvinkel (eller stretching i photoshop?!), og ser litt rare ut, uten at det skal være noe grunn til det. Dette er jo en type bilde du gjerne kunen fotografert med 3 eksponeringer, en på hver person, og ikke trengt å bruke vidvinkel, og få distortion fra. Ellers er lysene litt lite gjennomførte, ifht at det ikke lyser over på folkene =) Gjorde noe slike composites engang, men er så lenge siden at jeg ikke husker helt hvordan jeg fiksa det. Men Photoshop Top Secret DVDen har en fin tutorial på det ihvertfall.. du finnern nok på Pirate Bay ;=) Skjønte ikke helt det med lyset, kunne du forklare det litt nærmere? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Personlig synes jeg det blir alt for cheesy. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Tingene de holder i hendene lyser jo, altså da burde det være farget lys på de som holder det og sannsynligvis personen på siden også. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Tingene de holder i hendene lyser jo, altså da burde det være farget lys på de som holder det og sannsynligvis personen på siden også. Angående det at personene ser litt,ehh.. ja rare ut i formen er det alle personene eller er det spesielt han til høyere ( han med flammen)? Og forresten, hva mener du med cheesy Aak1? Skjønte ikke helt hva du menet:S Her er ihvertfall en alternativ versjon: Endret 16. november 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Og forresten, hva mener du med cheesy Aak1? Skjønte ikke helt hva du menet:S Harry, lame, kitch, klisjé Endret 16. november 2009 av Aak1 Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Og forresten, hva mener du med cheesy Aak1? Skjønte ikke helt hva du menet:S Harry, lame, kitch, klisjé Haha :!: OK takk for forklaring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå