Gå til innhold

BK: De magiske tre


RasmusKRiis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det størtse problemet ditt her er egentlig at folka dine er distorta pga vidvinkel (eller stretching i photoshop?!), og ser litt rare ut, uten at det skal være noe grunn til det. Dette er jo en type bilde du gjerne kunen fotografert med 3 eksponeringer, en på hver person, og ikke trengt å bruke vidvinkel, og få distortion fra.

 

Ellers er lysene litt lite gjennomførte, ifht at det ikke lyser over på folkene =)

Gjorde noe slike composites engang, men er så lenge siden at jeg ikke husker helt hvordan jeg fiksa det. Men Photoshop Top Secret DVDen har en fin tutorial på det ihvertfall.. du finnern nok på Pirate Bay ;=)

Lenke til kommentar
Det størtse problemet ditt her er egentlig at folka dine er distorta pga vidvinkel (eller stretching i photoshop?!), og ser litt rare ut, uten at det skal være noe grunn til det. Dette er jo en type bilde du gjerne kunen fotografert med 3 eksponeringer, en på hver person, og ikke trengt å bruke vidvinkel, og få distortion fra.

 

Ellers er lysene litt lite gjennomførte, ifht at det ikke lyser over på folkene =)

Gjorde noe slike composites engang, men er så lenge siden at jeg ikke husker helt hvordan jeg fiksa det. Men Photoshop Top Secret DVDen har en fin tutorial på det ihvertfall.. du finnern nok på Pirate Bay ;=)

 

Skjønte ikke helt det med lyset, kunne du forklare det litt nærmere?

Lenke til kommentar
Tingene de holder i hendene lyser jo, altså da burde det være farget lys på de som holder det og sannsynligvis personen på siden også.

 

Angående det at personene ser litt,ehh.. ja rare ut i formen :p er det alle personene eller er det spesielt han til høyere ( han med flammen)?

 

Og forresten, hva mener du med cheesy Aak1? Skjønte ikke helt hva du menet:S

 

Her er ihvertfall en alternativ versjon:

post-166230-1258401593_thumb.jpg

Endret av RasmusKRiis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...