Phantom3D Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Noen flere som har brukt denne? Var tilbud på den sammen med Modern Warfare2 på cdon.com Men jeg synes den er choppy og fungerer veldig dårlig, noen som har noen innstillingstips? Har forøvrig oppdatert Firmwaren på den, men det hjalp lite.. Her er en link: http://cdon.no/spill/dual_sfx_frag_pro_-_w...3%2fpc)-7267149 Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Ingen som har forsøkt? Jeg har nå prøvd alt som er mulig. Musen gjør spillet uspillbart. Returnerer produktet i håp om at det er noe galt med min.. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg har ikke testet den ut selv, men leste på et annet forum at noen klaga på at den var dårlig... Lenke til kommentar
JuB Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har bestilt denne fra komplett idag, håper ikke det er noe "lagg" på musen. Så slik ut på en youtube video jeg så på.. Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Venter på en ny mus nå. Si ifra så fort dere vet noe da. Dette produktet skal ikke selges av seriøse nettbutikker som cdon.com eller komplett dersom det fungerer som det gjorde hos meg. Jeg klarer ikke engang runde specops på easy (mw2). Får vente å se, men hater sånn returdritt osv.. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Kjøpte også denne "musa". Ble returnert og fikk pengene tilbake. Makan til dritt. Brukte vel 10-12 timer på å konfigurere den, etter alle tips jeg fant på nettet. Forstår at man må lete lenge etter riktige innstillinger, men her fantes det ikke noe som var riktige innstillinger. Dritt. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Huff da, dette lover ikke bra. Så jo lekende lett ut på youtube... Håper å få min i morgen. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Skriver bare i stikkord: - Kvalitetfølese, midt på treet, ikke som logtech mus f.eks - Musen er for stor, mye legge hånda litt vel mye "over" musen - Softwaren støtter kun XP, prøvd utallige forskjellige ting virtuelt etc uten hell - Fikk til slutt flashet med siste firmware - Koblet den til PS3, dette virket overraskende bra, virket med en gang - Prøvde MW2, førsteinntrykk var CRAP! Etter mye finjusteringer ble det noe bedre, men laangt i fra bra. Mye "jittering"/hopping, endel delay (som en gammeldags trådløsmus) - Prøvde Killzone 2, samme problemet der, faktisk enda verre. - Skal opprette en supportsak mot splitfish nå. Min anbefaling er IKKE kjøp! Regner med min går i retur om ikke mange dagene. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Fragnstein er bestilt Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Fikk min nye fra CDon.com, crap denne også. Prøvde virkelig å få det til å virke og å være positivt, men dette er rettogslett møkkavare med uresponsive taster.. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Fikk min nye fra CDon.com, crap denne også. Prøvde virkelig å få det til å virke og å være positivt, men dette er rettogslett møkkavare med uresponsive taster.. Frag FX PRO? Lurer på hvordan Fragnsteinen blir, blir sendt fra Kina som ekspresspakke snart Lenke til kommentar
Phantom3D Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Frag FX pro ja, får returnert til cdon.com nå.. Deilig å bli kvitt dritten, skyteknappen reagerer heller ikke før etter museklikket, samme med sikteknappen.. Meget irriterende! Lenke til kommentar
JuB Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fikk svar fra Splitfish idag, det kommer ny firmware neste uke. Stod ikke noe om hva som er endret etc, uansett, min er sendt i retur. Ny kommer fra Kina med ekspress post snart. Har ikke store forhåpninger om at den er bedre... Men virker den bra blir jeg fornøyd Lenke til kommentar
JuB Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Fikk FragnStein'n idag, så skriver litt punkter om denne også. - Byggekvaliteten er bedre enn FragFX - Musen ligger bedre i hånda, den er litt mindre - Microbrytere på musen er bedre, ikke mye vandring - Drivere/software VIRKRER på win7/vista 64bit - Laser mot optisk på FragFX - Testet raskt i COD MW2, der virket den bra Jeg selger den pga jeg er ferdig med MW2 nå. Ligger på finn snart, ta kontakt om du er interessert Lenke til kommentar
DonPuddingo Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Snodige greier. Har lest flere tester i natt av FRAG FX V2, f eks her: http://www.gamereactor.no/gadgets/116703/Test:+Frag+FX+v2/ Såvidt jeg forstår er vel den nye DUAL SFX FRAG PRO omtrent lik, bare trådløs? Eller? En ting er bombesikkert, jeg må ha et eller annet da disse sixaxis dualshock-greiene kun funker til bilkjøring etc for min del. Fragnstein som du skriver om, er den testet av noen her hjemme, altså offisiell testing? Finnes det enda flere varianter på markedet? Lenke til kommentar
JuB Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Snodige greier. Har lest flere tester i natt av FRAG FX V2, f eks her: http://www.gamereactor.no/gadgets/116703/Test:+Frag+FX+v2/ Såvidt jeg forstår er vel den nye DUAL SFX FRAG PRO omtrent lik, bare trådløs? Eller? En ting er bombesikkert, jeg må ha et eller annet da disse sixaxis dualshock-greiene kun funker til bilkjøring etc for min del. Fragnstein som du skriver om, er den testet av noen her hjemme, altså offisiell testing? Finnes det enda flere varianter på markedet? Jeg har testet begge versjonene på min ps3, FragNstein er den desidert beste. Lenke til kommentar
snuskelusken Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Snodige greier. Har lest flere tester i natt av FRAG FX V2, f eks her: http://www.gamereactor.no/gadgets/116703/Test:+Frag+FX+v2/ Såvidt jeg forstår er vel den nye DUAL SFX FRAG PRO omtrent lik, bare trådløs? Eller? En ting er bombesikkert, jeg må ha et eller annet da disse sixaxis dualshock-greiene kun funker til bilkjøring etc for min del. Fragnstein som du skriver om, er den testet av noen her hjemme, altså offisiell testing? Finnes det enda flere varianter på markedet? Jeg har testet begge versjonene på min ps3, FragNstein er den desidert beste. du sier fragnstein er den beste, men er den god nok? prøvde nettopp dual sfx frag pro og ble ekstremt skuffet. går det an å spille med fragnstein uten å bruke flere år på finjusteringer og fremdeles irritere seg hele tiden når man spiller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå