S!m1 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hei! Jeg og en venn skulle spille sammen over nettet, men når vi prøver og invite hverandre, så prøver spillet å connecte, men det skjer ingen ting. Den står bare å attempter ut i evigheter til det popper opp et lite vindu som sier "connetction lost" ellerno. Så også under menyen at det sto noe om noe NAT greier. Den står på strict? Kan det ha noe med saken å gjøre ? Fant ingen poster som kunne gi meg svaret så jeg lagde denne tråden. Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Min NAT står alltid på strict, men får stort sett joina. Det spørs jo hvem det er som inviterer da. Det er ikke du eller han som er problemet da? For har en venn som jeg sjelden kommer med i party, men så fort andre joiner party'et hans så kommer jeg og inn. Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Vi har begge 2 prøvd og joine hverandre, men det går ikke for noen av oss Lenke til kommentar
S!m1 Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Ingen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Nat Type: Open, og sjekk porten(e) spillet bruker, Router etc. Lenke til kommentar
boine Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 har samme problemet.. kommer ikke med mine venner på spille.. har open nat å uPnP er ok.. hva kan være problemet?? er det noe jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå