CurSe Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Nå ble jeg passe lei av å google "No bleach" siden jeg kun finner sider om animeserien Bleach, så jeg kryper til korset og spør her. Hva betyr det når det står på merkelappen "No bleach"? Er det tøymykner eller kanskje noe helt annet? Skal vaske en bukse hvor det er understreket at det ikke skal brukes bleach så jeg ble usikker på hva de mener med det Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ikke bruk blekemiddel Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Wikipedia er en fin ting de få gangene Google svikter. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ikke bruk vaskemiddel med blekemidler... Blekemidler er for hvite klær... Heter vaskemiddlet "color" eller noe slikt så er det ment for fargede klær, klær som ikke skal blekes.. Hvite klær "skal" kan vaskes med blekemidler... Jeg kjører alt med Omo Color, sort som hvitt som rødt (ikke sammen) funker fjell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå