simenmas Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hei, Jeg kan ikke huske hva slags FW jeg har eller hvilket drev jeg har. Det jeg hvet er at jeg ikke kunne spille Wave 3 spill og har derfor patchet disse til wave 2. (hvis det er den korekte definisjonen). Jeg leter etter en lignende patch på nettet men jeg kan ikke finne noe. Noen som kan hjelpe meg med dette? Hvis det ikke er mulig må jeg vell bare oppgradere FW til noe som takler wave 4. Jeg bruker ikke live så ikke noe problem for meg med banning osv. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 360 Waves Patcher programert av SoulHeaven kan gjøre dette. Lenke til kommentar
simenmas Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 360 Waves Patcher programert av SoulHeaven kan gjøre dette. Takk takk! dette skal testes ut! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Gi oss en tilbakemelding på hvordan det fungerte Det er forøvrig blitt veldig lett å flashe med Jungle Flasher. Lenke til kommentar
simenmas Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Gi oss en tilbakemelding på hvordan det fungerte Det er forøvrig blitt veldig lett å flashe med Jungle Flasher. Det skal jeg gjøre! Holder på å DL et Wave 4 spill nå. Dårlig linje så jeg får ikke testet før i morgen. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Nå er det også wave5 spill ute, så det er bare å krysse fingrene for at ixtreme LT komer snart... Lenke til kommentar
namco Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Blir det tap av grafikk/kvalitet om du patcher waves? Lenke til kommentar
simenmas Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) "360 Waves Patcher" fungerte utmerket. Letteste i verden. Har testet et spill med det nå og er storfornøyd. anbefales (hvis du ikke spiller live... EVER!) Endret 16. november 2009 av simenmas Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Har selv patchet wave4 til wave2, og det funket perfekt på gammel firmware, ixtreme 1.2. Når wave5 spill kommer så blir jo wave patcher oppdatert også... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 I tillegg jobbes det med en ny firmware kalt "LT" som skal takle wave 5. L4d2 bruker wave 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå