Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva vil han egentlig?

Gjest medlem-1432

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres ut som en egoistisk person i mine øyner. Mitt tips er å bare prøve å glemme han om han fortsetter med det han gjør nå. Virker ikke som han er veldig interesert i noe forhold, men at han bare bruker deg som 2 mulighet som du sier. Hadde jeg personlig vært interesert i ei jente så ville jeg ofret mine kamerater i ny og ne og selvsagt villet dem forstått meg om jeg gjorde det for ei jente jeg villet bli bedre kjent med, men det ser ikke ut som denne personen er interesert i noe mer enn bare å ringe deg når han har en deppa dag og er desperat.

Er ikke meningen å være slem eller noe, men dette er mitt synspunkt på hva han driver med.

Hilsen Ervin.

Lenke til kommentar

Må nok si meg enig med Ervin. Du sa ikke om dere hadde sex, men går utifra det? Isåfall kan jeg nesten garantere deg at han holder på med flere. Å drikke med kameratene er noe man kan gjøre på jakttur og slikt, ellers er det bare en annen måte å si at man skal feste/sjekke damer.

Hva han sier til deg når dere to er sammen, er forresten ikke noe du bør overtolke. Han er helt sikkert ute etter å få deg til å føle deg bra og spesiell, men ikke legg så mye i det. Det har forresten ingenting med at han "lurer" deg eller ikke respekterer deg.

Du kan selvfølgelig spørre ham rett ut, men strengt tror jeg du heller bør spørre deg selv om hvor sterk du er følelsesmessig. Han har, såvidt som jeg kan se, ikke gjort noe galt her eller vært direkte uærlig. Hvis du ikke føler du klarer et rent fysisk forhold mens du samtidig åpner deg for andre gutter, bør du si det til ham.

Forøvrig, det er for sent å gjøre seg kostbar -etter- at dere har hoppet til sengs.

Lenke til kommentar

Aller først må du bli helt klar med deg selv hva du kan klare å ha med han. Hvis han var ute etter et fysisk forhold, kunne du klart deg med det? Det er noe du må ha klart i hodet ditt før du evt finner ut av det. Det er veldig mye enklere å vite hva du selv vil før du vet hva han vil, enn at du skal finne ut av det i etterkant.

Etter du har gjort det klart for deg selv hvordan du vil ha det, og hvordan du skal handle i de gitte situasjonene kan du ta en prat med han. Høre med han hvor dere står, og hvor dere skal. Ut i fra svaret hans handler du den veien du hadde planlagt før dere snakket sammen.

Kommunikasjon er nøkkelen her. :) Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...