Jihadinmymind Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Hei, er på jakt etter en ny laptop som skal brukes til ps, skole og litt spilling (MW2). Krav: 15" Maks 8k Helst en laptop som er overall "bra", slik at jeg ikke behøver å oppgradere / skifte ut deler med det første.. Vurderer: HP Pavilion PADV61240EO Acer Aspire Timeline 5810 m/ATI HD4330 ACER AS5739G Noen som har noen tips? Er dette noe av det beste jeg kan få for pengene, eller er det andre laptoper som yter bedre? Takker for hjelp! Endret 15. november 2009 av Jihadinmymind Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Hva med denne: http://www.multicom.no/SystemConfigurator....t:10567338;fl:0 Hvilke valg burde jeg gjøre av komponenter hvis prisen skal bli maks 8k for å få mest mulig spillytelse? Lenke til kommentar
polar_bear6 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 jeg kjøpte den pcen fra multicom nå nettop, jeg skal også bruke den til gaming. det jeg la til var T6600 og 500gb hdd. eneste jeg ønsker nå at jeg la til var bluetooth så jeg kan koble til wii nunchuck for å spille NES emulator lol. jeg gjorde mye research og det der var den eneste dataen jeg fant med 4gb ddr3, 500gig hdd, t6600 og HD4650 med DDR3 (512mb visstnok men skal fortsatt være bedre enn GT240M). alternativet mitt var denne herhttp://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=112105 den koster endel mindre men har AMD M520 istedet for Intel T6600, og 1024mb ram på skjermkortet. Det er mange i troppen min som har HP maskiner og de ser veldig bra ut og har kjempebra touchpads, dataene deres ser generelt mye bedre ut enn acer og asus (syntes jeg). Multicom sin data har en leveringstid på ca 2 uker fordi det er produksjonsvare, og hp'en kommer ikke på lager før om uker uansett så det er ca det samme. håper det hjalp litt hvertfall, jeg får dataen min ca den 17. sier posten jeg kan skrive litt om hvordan jeg syntes den fungere hvis ikke du har bestilt data innen det. du kan også lese denne testen her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1159646 mvh polar bjørn6 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Alle skjermkortene som følger med de maskinene vil ikke kunne klare å kjøre MW2 på noe annet enn middels oppløsning. Maks. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Takk for godt svar PolarBear, men hva er forskjellen i ytelse på: AMD M520 istedet for Intel T6600? Ser også at laptopene står opplyst som om de har samme skjermkort, men hvorfor står da Hp Pavillion'en oppførst med 1024mb skjermkort istedet for 512? Er usikker på hvilken av de 2 modellene (Multicom Compal KHLB2 og HP Pavilion dv6-2008 AMD M520) jeg skal velge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå