Pop-fiske Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hei, Kjøpte meg PS3 slim for 5 veke sidan. Har fungert perfekt, heilt til for 2 dagar sidan. Da eg skrudde den på, so kom det opp ein mld på skjermen; Et alvorlig problem har oppstått. Vennligst kontakt teknisk støtte for hjelp. Det stod på mange forskjellige språk og eg kom ikkje inn på menyen ein gang. Har prøvd å finne kva som er gale ved å lese rundt i forum. Men finner det ikkje Den har stått på samme plassen heilt sidan eg fekk den. Ikkje slag, fukt skade og liknandes.. Eg har ikkje kjøpt garanti, men når det ikkje er fall, salg, fukt og sånt so trenge eg eg vel ikkje garantien? Men nokon som har hatt samme problemet? Ikkje noko spesielt lys som blinkar på konsollen.. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Prøv å slå maskinen av, og hold inne powerknappen til det piper hvertfall to ganger. Kanskje det hjelper med en system reset. Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Det fungerte ikkje.. Skal til elkjøp med den imorgon for å få den sendt inn.. Endret 18. november 2009 av datating Slo sammen innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå