erlend-mb Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hvilken blits anbefales. Jeg vil gjerne kune avfyre blitsen/-e trådløst, og jeg vil at blitsen skal lades opp raskt mellom hver avfyring (kamera kan ta 5 bilder/sek). Jeg har sett på canon 430 EX II, 580 EX II og Sigmas to 530 osv. Jeg ser at sigmablitsene ligger godt under canon sine i pris, går det på bekostning av de egenskapene jeg ønsker meg? Er det andre alternativer? Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg har 430 ex II og den lader seg opp sent. Låner for tiden en 580 ex, og der går det mye raskere. Så hvis du har penger til det, gå for 580 ex II Lenke til kommentar
erlend-mb Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Takk for svar. Er det noen som kjenner hastigheten til sigma-blitsene? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) På Canon 580EX kan du ha ekstern batteripakke CP-E4 som øker takten betraktelig. Når det gjelder trådløs har Canon ST-E2 som fungerer med ir teknologi,den er avhengig av at de "ser" hverandre. Det er flere uorginale radiotriggersystemer på markedet,men hvor raske de er vet jeg ikke. Endret 15. november 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå