Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

for ikke til å skifte nicknavn i MSN messenger, noen tips?

Anbefalte innlegg

jeg har MSN messenger 5.0, har i dag fått meg ny mail adresse, så jeg tenkte at jeg like godt kunne legge den nye adressen inn på MSN messenger, det gikk ganske greit, den nye mail adressen min har etter navn @softhome.net, når jeg så la den inn så gikk det ganske greit, men nicket mitt ble litt rart, eller selve nicket ble ikke rart, men det som stod etter nicket mitt ble litt rart, for det stod at (E-post adressen er ikke bekreftet) når jeg logger på msn, så kommer det jo et vindu der man kan bekrefte mail adressen, min, og det gjør jeg, men det går ikke. hvis jeg prøver det så kommer det opp en side der det står:

Microsoft® .NET Passport-tjenesten er for øyeblikket ikke i stand til å fullføre forespørselen. Prøv igjen senere.

Finnes det noen måte å få fiksa dette på?

PS: for heller ikke til å skifte selve nicket mitt heller.

Noen tips om denne saken?

Håper på mange svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det samme problemet selv, når jeg skulle lage en ny mail-adr. Da lagde jeg en som endte med @msn.no, den funka helt fint til å chatte med på msn msg, men jeg fikk ikke brukt den som en mail på samme måte som hotmail. Jeg kunne skifte nicket mitt, men det sto "(epost-adressen er ubekreftet)" bak nicket... :-?

Har ikke noe svar på det her, annet enn at jeg tror du må ha en @hotmail, @msn.com eller @yahoo.no - adresse for at alt skal funke som det skal... (og sikkert flere @xx.xx hvis det fins)....

NMI on XTC

Lenke til kommentar

ja, men det er jo ikke en msn konto jeg har. jeg har jo en softhome.net konto som da skal være web basert. skjønner ikke helt hvorfor det blir sånn men. :shrug: og jeg har registrert kontoen min. jaja noen som har noen flere tips?

Lenke til kommentar

Som JarleW sa. Du har fått en mail fra msn. I den mailen er det en link. Trykk på linken så kan du bytte nic. Værre enn det er det ikke... Samme hva slags mail-konto du har. Så lenge du kan ta imot mail (er ikke det poenget med en mail-konto..?) Så har du fått den registrerings-mailen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...