Alkohoel Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hei! Jeg skal kjøpe meg en ny skjerm til Gaming. Jeg har allerede en Benq G2411HD 24" skjerm, men jeg ønsker en til som er betydlig bedre. Hva er det beste jeg kan få til en pris på 3000-5000,- , og vil dette være en betydlig forskjell sammenlignet med Benq G2411HD? Jeg er ute etter en størrelse på 24" Takk for alle svar ! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Du er bortskjemt om du mener den skjermen er for "dårlig" til gaming. Har nesten samme skjerm og den viser helt ok bilder til enhver tid. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Samsung syncmaster 2233rz er den beste lcdskjermen til gaming atm. 2 eller 3 ms respostid og 120 hz, noe som gir en utrolig flyt på skjermen. koster rundt 2500,- Lenke til kommentar
Alkohoel Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Du er bortskjemt om du mener den skjermen er for "dårlig" til gaming. Har nesten samme skjerm og den viser helt ok bilder til enhver tid. Jeg sier ikke at den viser for dårlige bilder. Det er en kjempe bra skjerm til en uovervinnelig pris. Jeg sa at jeg ønsket noe som var et hakk bedre. Samsung syncmaster 2233rz er den beste lcdskjermen til gaming atm. 2 eller 3 ms respostid og 120 hz, noe som gir en utrolig flyt på skjermen. koster rundt 2500,- Jeg ønsker ikke en 22", og den har i tillegg bare en oppløsning på 1680 x 1050 Jeg ser etter noe litt annet, som dette: http://www.dell.com/us/en/dfo/peripherals/...u2410&s=dfo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå