CypheroN Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 It Came from Outer Space Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg vet at det er filmer men jeg bare må ta med en serie: How I met your mother.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 nahi too pareshanni hoo jayee gii Hehe Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 The Day the Earth Stood Still Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Vi burde kunne bruke songar til å beskrive istadenfor. Refrenget i Toto - Africa passa ganske så bra til min siste Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Vi burde kunne bruke songar til å beskrive istadenfor. Refrenget i Toto - Africa passa ganske så bra til min siste It's gonna take a lot to drag me away from you, there's nothing that a hunred men or more could ever do, i bless the rains down in africa, gonna take some time to do the things we never have? EDIT: Have, ikke did. Endret 24. januar 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Cloudy with a chance of meatballs Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Lange flate Ballær Lenke til kommentar
mikaelvr Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Vi burde kunne bruke songar til å beskrive istadenfor. Refrenget i Toto - Africa passa ganske så bra til min siste haha. Hvis vi tar sangtekster, vil jeg foreslå refrenget til Fury av Muse "Breathe in deep, and cleanse away your sins And we'll pray, that there's no god To punish us and make a fuss" Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 "Døden på Oslo S" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå