Ptah Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) har så inn i helvette med gangsår i ræva får tiden.. :/ svir som bare faen, problemer med å bevege meg mye osvosv.. har hatt det inni mellom og det har vært slik det siste halve året noen ideer til hva det kan være... tenkte å bestille time til legen får å sjekke om det er hemoroider ^^ og er heller ikke fette idiot å barberer bort håret der ned. da går jo alt til helvette! btw tar den ikke i ræva sånn at dere ikke trenger å foreslå det Endret 15. november 2009 av Ptah Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg hadde det for ikke så lenge siden, fant ut at det var sømmene i buksen som gnagde så kastet den og ble kvitt problemet Lenke til kommentar
Ptah Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 neppe buksa mi... tviler på at det kommer av kose bukser ovs.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Tips, ikke bruk 30 minutter og 1,5 dassrull hver gang du tørker deg bak. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Kjøp helt fint papir og som han fyren over meg foreslo ikke bruk for lang tid på å tørke deg, vær heller litt nøye med vært tørk uten at du tørker for hardt, du kan også f.eks ta og vette litt papir å vaske deg. Det kan også være lurt å gå på do før du skal dusje så kan du bare tørke vekk det verste og vaske deg i dusjen etterpå. (Fortsatt lurt å tørke seg litt ordentlig da, er ikke noe digg når det renner drit ut av hullet for å si det sånn..) Edit: Noe alovera krem eller noe i den duren kan sikkert også hjelpe. Endret 15. november 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Haha for en forferdelig udelikat tråd Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Øøø...våte papiret før du tørker deg i ræva? DET høres jævlig ut. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg foreslår å ta noe babypudder eller noe nedi der, jeg. Lenke til kommentar
Ptah Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 bruker max 2 min og 30 cm med dassrull ^^ hvis jeg skulle brukt 30 min og 1.5 dassrull.. har jeg heller brukt army måten =) ett lite papir og 2 fingrer mitt i det ^^ Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Haha for en forferdelig udelikat tråd words Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 bruker max 2 min og 30 cm med dassrull ^^ hvis jeg skulle brukt 30 min og 1.5 dassrull.. har jeg heller brukt army måten =) ett lite papir og 2 fingrer mitt i det ^^ Hør da, babypudder, eller talkum, er løsningen på problemet. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Evnt. sinksalve. Husker fremdeles at det ble brukt på meg i bleiealder, under navnet "rompesalve". Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 går du på skole? sitter du mye på en dårlig/hard stol? får gnagsår selv i ræva/der med halebeinet pga sitter på trestol på skolen, kjenner det gnager. Ikke godt. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Be om spesialtilpasset stol for gnagsår i rompa. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 sandpapir dassruller hjelper nok ikke så mye, så kjøp mykere nais tråd Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Haha for en forferdelig udelikat tråd hahah kunne ikke være mer enig Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Hadde eksem i sprekken for ikke så lang tid tilbake selv... Var noe forbanna herk som klødde hele tiden. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 bruker max 2 min og 30 cm med dassrull ^^ hvis jeg skulle brukt 30 min og 1.5 dassrull.. har jeg heller brukt army måten =) ett lite papir og 2 fingrer mitt i det ^^ Haha for en forferdelig udelikat tråd Hahaha xD Får håpe trådstarter finner en måte som funker for han. Høres ikke deiligt ut >.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå