Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Gnagsår i ræva !

Ptah

Anbefalte innlegg

har så inn i helvette med gangsår i ræva får tiden.. :/

svir som bare faen, problemer med å bevege meg mye osvosv..

har hatt det inni mellom og det har vært slik det siste halve året

noen ideer til hva det kan være...

tenkte å bestille time til legen får å sjekke om det er hemoroider ^^

og er heller ikke fette idiot å barberer bort håret der ned. da går jo alt til helvette!

btw tar den ikke i ræva sånn at dere ikke trenger å foreslå det

Endret av Ptah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp helt fint papir og som han fyren over meg foreslo ikke bruk for lang tid på å tørke deg, vær heller litt nøye med vært tørk uten at du tørker for hardt, du kan også f.eks ta og vette litt papir å vaske deg.

Det kan også være lurt å gå på do før du skal dusje så kan du bare tørke vekk det verste og vaske deg i dusjen etterpå. (Fortsatt lurt å tørke seg litt ordentlig da, er ikke noe digg når det renner drit ut av hullet for å si det sånn..)

Edit: Noe alovera krem eller noe i den duren kan sikkert også hjelpe.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Hei!

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
bruker max 2 min og 30 cm med dassrull ^^

hvis jeg skulle brukt 30 min og 1.5 dassrull.. har jeg heller brukt army måten =)

ett lite papir og 2 fingrer mitt i det ^^

Haha for en forferdelig udelikat tråd :p

Hahaha xD

Får håpe trådstarter finner en måte som funker for han. Høres ikke deiligt ut >.<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...