tomijorg Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hei. Har aldri brukt ett forum i hele mitt liv :S så er kanskje på tide. men her kommer mitt spørsmål. Jeg har 5 sata disker, pluss di to som jeg har plugget inn i sata inngangene på hovedkortet. men hvordan kan jeg få brukt di resterende 5 diskene? Finnes det noe type kort som jeg kan sette inn i pci inngangene på hovedkortet for å kunne bruke di resterende 5 diskene? Jeg vil ikke ha noen form for raid system da jeg ikke trenger dette å ser ikke vitsen i hvorfor jeg skal bruke raid da jeg kun har ig skal ha musikk, bilder og film på diskene. Er det noen av dere som har en link eller flere til diverse kort som jeg kan bruke uten raid system? Jeg trenger virkelig hjelp til dette!! Hvis det finnes så vil jeg også ha ett kort med flere innganger pga har planer om å kjøpe flere disker. per dags dato så er alle diskene mine på 5,25 terrabyte hehe. Jeg kjører Windows vista OS men har planer om å bytte om til Windows 7 OS Håper på rask og god hjelp/tips fra dere som garantert har mere peiling enn meg Mvh Tom Ivar Jørgensen 4700 Vennesla 2,5 Mil nord for Kristiansand Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ja, det finnes. De kalles enkelt- Kontrollerkort https://prisguiden.no/kategorier/kontrollerkort Promise SATA 300 TX4 << Denne kan du koble til 4stk SATA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå