mbergersen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Var i tur med familien i Roma nå i september og prøvde å ta så mye fotos som mulig Likte dette tilfeldige bilde av mamma og pappa som ser sultene inn i en ostebutikk i en av Romas trange gater. Hva syntes dere? Tar gjerne tilbakemelding på alt, ting som kan fikses nå og ting som jeg bør tenke på til neste gang. Litt tilleggs info: Exif: 17mm, f/4, 1600 iso Photoshop: Gjort en del, retta litt på det, klippet litt, og dempet litt farger og lys på utsiden for å fremheve varmen inne i butikken. På forhånd takk Versjon 1: Versjon 2: (Tok vekk boka og litt andre mini innstillinger) Endret 15. november 2009 av mbergersen Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Hadde gjort seg bedre uten den DVDen. Pent bilde Endret 15. november 2009 av atriC Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Fikk litt sånn "Lille timmy ute i full snøstorm, se inn vinduet til en stor lykkelig familie på julaften" følelse.. Likte bildet veldig godt, men også enig i atriC sin kommentar, prøv å retusjer bort DVD'en? Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Hehe, hadde håpet på litt "lille timmy" stemning Ja jeg ser forstyrrelse med den "dvden" (det er en turist guide til Roma, vi er jo tross alt turister her!), så fikk fjerna den. Bra du likte bilde, takk for tilbakemeldingen, tar gjerne i mot mer Endret 15. november 2009 av mbergersen Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Der ja! Timmy-stemning Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Herlig bilde! Personlig likte jeg best første verson, med turistguiden. Ble litt merkelig stilling på hånda som ble tom. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg har stor sans for bildet! Varmt og godt, forteller en historie i tillegg til å være et teknisk ganske så bra utført. Forbløffende lite støy til å være ISO 1600 syns jeg Utsnittet er fint her syns jeg. Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Veldig pent.. Likte stemmningen i bildet veldig godt fortsett sånn :) Lenke til kommentar
mbergersen Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, blir glad når folk liker mine bilder Syntes også hånda ble litt rar, men tenkte ikke så mye mer over det. Tror ikke det er noe mann legger merke til med mindre mann vet om det. Så lenge det ikke forstyrrer så bryr jeg meg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå