Gjest Gutt-14 Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Heei, jeg er en 14 år gammel gutt som går i 9. .. Jeg lurte på det med shaving, jeg har endel hår rundt penisen og nedover på lårene og spesielt leggene. Jeg har aldri shavet meg før, men vet jeg burde starte med det snart. Også lurte jeg litt på hvordan jeg skal gå frem, hva jeg burde bruke for å shave meg osv, og gjerne skriv når dere begynte også. Også synes jeg også at jeg har litt for mye hår på beina. Så derfor lurte jeg på om jeg burde shave meg på spesielt leggene daa? .. Og jeg sliter ganske mye med hårvekst egentlig, og jeg synes dette er veldig flaut .. Og jeg har også en del hår under armene som jeg lurer på om jeg burde fjerne .. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hvis du søker litt så finner du nok ganske mange tråder om dette på forumet allerede. Hår på bein/under armer er generelt noe alle menn skal ha litt av synes jeg, men skrittet kan du stusse med en høvel, eller masking, men bruk da saks først så det ikke tugger seg Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Husker når jeg begynte dessverre. Var jo glad når jeg skjønt at det hadde begynt å vokse hår der nede. Men idag er det jo bare en plage ... Nå vet jeg ikke hvor mye hår du har under armene og rundt låret. Men selv så shaver jeg ikke de områdene. Men hvis du føler for det kan du stusse det maskin eller saks. Rundt selve penisen så bruker jeg høvel. Kommer jo ann på hvordan du vil ha det. Selv liker jeg helt glatt. Bruk maskin eller saks først hvis du har mye hår. Gjør det mye lettere å gå over med høvel. Bruker som regel å shave meg i dusjen. Synes det er lettest. Bruker ikke noen form for barberkrem. Så kan ikke si om du bør det eller ikke. Funker fint uten for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå