milos Skrevet 25. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2003 Hei jeg bruker min Bærbar PC veldig ofte og er stort sett veldig fornøyd men savner en del utstyr som kan gjøre bruken letere. Alle som bruker Bærbar PC vet hvor slitsomt det kan være å jobbe med en baærbar pc over lengere tid. Mange av oss bruker den på mange "rare" steder ( soverommet, sofa, lenestoler...) Jeg har prøvd å finne en " PC-Holder" som man kan montere på steder hvor man sitter,ligger... Mange har en sån bøyelig lampe på sin arbeidsbord som man kan skru fast og bøye det i alle mulige retninger. Lurer på om det fins noe produkter på markede i dag som man kan kjøpes og hvis dere har en link venligst send det til min e-mail. Takk! [email protected] Hilsen Milos Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 6. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2003 leter etter noe lignede selv, funnet noe ? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2003 http://www.sudhian.com/showdocs.cfm?aid=392 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå