MagnusW Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Er på utkikk etter en relativt billig ny telefon. Jeg ser at jeg kan få både HTC Tattoo og HTC Touch2 hos Chess til 799,- Jeg ser både fordeler og ulemper med begge. For det første så liker jeg at Tattoo har Android. Har hørt mye positivt om Android, og jeg liker at jeg kan få Spotify. Videre synes jeg det ser ut som skjermen er litt liten og pga det så var det flere ting på market place (vet ikke hva "butikken" på Android heter) som ikke funket på Tatto pga oppløsningen. Touch2 kjenner jeg ikke så veldig til. Fant den for 2 min siden på Chess sine sider. Har før prøvd Touch HD med blanede følelser. Virker som denne er ganske lik. Har ikke lest så mye om den, men skal gjøre det. Kanskje noen har den? Den jeg er mest skeptisk til er at den kjører Windows. Har aldri hatt WM-mobil selv, men har hørt og erfart at de til tider kan være litt trege og henge seg. Hvis det er noen som har innspill så setter jeg pris på det. EDIT: Ser ut som Touch2 er en billigere og nedgradert versjon av Tocuh HD. Mindre skjerm (2.8", samme som Tattoo), ikke videotelefoni, dårligere batteritid, ikke radio og dårlige kamera. Ikke noe er veldig kritisk, bortsett fra at skjermen ikke er like stor som jeg trodde. Da er Tattoo i hvertfall ikke utelukket pga skjermen. Må se litt mer på dette her. Endret 15. november 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Hvis du absolutt skal gå for en av de to, så burde du definitivt gå for HTC Tattoo. Stort sett så er spesifikasjonene/hardwaren helt like bare at de kjører forskjellige operativsystem, HTC Touch2 har også forresten like liten skjerm og oppløsning som HTC Tattoo'en. Selvom HTC Tattoo har litt mindre applikasjoner i Android Market enn sine andre Android-brødre så er selv da Android Market mye mer overlegent enn WM Marketplace (Norges Marketplace har 9-10 programmer!) Endret 15. november 2009 av JohanOle Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Jeg må ikke gå for en av de to, men i den prisklassen så finner jeg ikke så veldig mange andre telefoner som er interessante. Etter å ha sett noen videoer av de så liker jeg utseendet på Touch2 bedre enn Tattoo, men Tattoo har Android som jeg ville foretrekke over WM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå