Nopros Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Legg til reka, ta bort Meh Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Reker anyone? Vi har et akvarium som kan brukes. Hvis vi fikk tak i noen reker hadde jo det vært konge Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Om du skal ha akvarium burde du lage det i en gammel dataskjerm BTW, noen som vet hvor jeg kan skaffe et lite vindu som kan åpnes? Kunne hatt "Windows" innstallert i hylla så jeg kunne lufta litt Det får vel bli ved tanken... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Om du skal ha akvarium burde du lage det i en gammel dataskjerm Blir nok litt vanskelig, hvert fall hvis jeg skal rekke det til TG Prøver å finne ut om reker er sensitiv for høy lyd. Kan bli litt stress for de. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg har et veldig godt forslag! Skaff en fin type tre, skjær ut en form av en reke på en meter elns. Også skrur man den fast bakpå hylla etter den er puset slik at den er javn og fin! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg har et veldig godt forslag! Skaff en fin type tre, skjær ut en form av en reke på en meter elns. Også skrur man den fast bakpå hylla etter den er puset slik at den er javn og fin! Jau, det høres i og for seg bra ut. Bortsett fra at hvis de bak oss har hylle vil vi komme inn på deres plass. Det går jo an å sette den foran selvsagt. Men jeg vurderer seriøst å skaffe meg reker før TG Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Nå fant jeg instruksjoner som viser hvordan du kan lage et akvarium i en PC-skjerm http://www.instructables.com/id/Turn-Your-Old-CRT-Computer-Moniter-Into-A-Fish-Tan/ Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Skulle kommet en oppdatering, men jeg glemte kameraet på verkstedet. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Kommer det en oppdatering i dag? Det er i hvert fall på tide at jeg lager en oppdatering her, ettersom jeg nesten har glemt at jeg har arbeidslogg på to steder Endret 23. februar 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Blir nok ikke før om en liten stund. Er borte i morgen. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Nå når seatmapet er klart burde vi (representert av Nopros) finne ut hvordan vi skal sitte. Siden jeg har en hylle for meg selv, og skal sitte i nærheten av Kese og Soryouken, regner jeg med at jeg vi blir plassert som vist nedenfor, eller speilvendt av det nedenfor. Kese (Nopros' hylle) - Soryouken (Uten hylle) - Meh. (Meh.'s hylle) Eller hva tror du Nopros? Endret 27. februar 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Det ser fint ut, jeg har noen hensyn å ta. Men det skal nok gå fint Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Skal whines på at jeg og CampinCarl skal være naboer! Mates på lan, derfor! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Oppdatering! Nå er det vel på høy tid med en ny oppdatering... Endret 28. februar 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 døds stilig med kabelkanalene og alt da hmm kanskje jeg skal stjele ide'n å legge alle kablene mine i kanaler å Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Stjel ivei! Endret 1. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Skulle kommet en oppdatering, men jeg glemte kameraet på verkstedet. Har du fått henta kameraet? Jeg vil se bilder! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Skulle kommet en oppdatering, men jeg glemte kameraet på verkstedet. Har du fått henta kameraet? Jeg vil se bilder! Kommer oppdatering i morgen. Lover! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Skulle kommet en oppdatering, men jeg glemte kameraet på verkstedet. Har du fått henta kameraet? Jeg vil se bilder! Kommer oppdatering i morgen. Lover! Og hvis ikke finner vi fakler og høygafler! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Sure Tror det blir handling av downlights til helga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå