Meh. Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Min informant er Moget, han sa at noen venner av han skal sitte bak oss. Nesten så jeg vurderer å spørre Iceman om vi kan sitte et annet sted Nææ! I så fall må det være ved siden av Team 24 :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Min informant er Moget, han sa at noen venner av han skal sitte bak oss. Nesten så jeg vurderer å spørre Iceman om vi kan sitte et annet sted Tull! Vi får TG så det holder vi Dette blir bra! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Noen kompiser av meg som drasser med seg 8400watt annlegg, de seater seg bak HW rekka. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Håper de eller Team 24 gidder å sette på musikk etter våre ønsker P.O.D., Suicidal Tendencies, Helmet, Pantera, Adema, Dry Cell og Level, blir det noe bedre? Endret 4. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 I følge kompisen min Helge blir det mye "get on my horse" Neida, de er sånn passe greie, så tror det skal bli lett å få inn ønske låter der. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) tror det skal bli lett å få inn ønske låter der. Endret 4. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Dire Straits og Motorpsycho bak oss, hardstyle og Narwhals foran oss Endret 4. februar 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Oppdatering! Ble litt forsinket men... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Har du fått starta på hylla, Nopros? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 Lekkert! Nei Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det er nok fordi Nopros er delvis retarded Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det er nok fordi Nopros er delvis retarded Neida, han venter på cash fra resten av oss som blir overført av meg over helga vil jeg tro. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Det er nok fordi Nopros er delvis retarded Uæææh, personangrep Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Det er nok fordi Nopros er delvis retarded Neida, han venter på cash fra resten av oss som blir overført av meg over helga vil jeg tro. Neppe, det er nok fordi han alltid skal dra bort i helgene! nå har det seg sånn at denna helga passer best til hyllebygging, Nopros, så få ræva i gir! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Det er nok fordi Nopros er delvis retarded Neida, han venter på cash fra resten av oss som blir overført av meg over helga vil jeg tro. Neppe, det er nok fordi han alltid skal dra bort i helgene! nå har det seg sånn at denna helga passer best til hyllebygging, Nopros, så få ræva i gir! Både og, det er bare en helg jeg har vært borte de siste to månedene Så lenge du er hjemme neste helg og pengene har kommet inn så blir det bygging. Er Magnus hjemme så får vi ordnet en overnatting og Endret 12. februar 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 I dag har det skjedd en del, men vil bare komme med en liten teaser. Tror jeg Vi lurer også på om vi skal endre navn i og med at hylla vår har heller lite å gjøre med restavfall Den best mottatte er Rekefjøla. Da kan vi også tilpasse designet en del med temaet i år. Så hva synes folk? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Lekte meg litt med Photoshop tidligere i dag, og endret litt på det etter du satt meg på tanken Sånn det først så ut... Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Absolutt nydelig! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Haha! Awesome, HW-reka FTW! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Når du snakker om FTW... Jeg kan jo alltids legge inn HW-reka i dette bildet, eller omvendt Endret 21. februar 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå