Nopros Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Grønn/mørgkegrønn ftw. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 jeg forlanger at det står et skilt over plassen til Nopros= Petter er Awesome! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 jeg forlanger at det står et skilt over plassen til Nopros= Petter er Awesome! Roger that. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Oppdatering! Hjul og stikkontakter! Oppdateringa jeg planla å lage idag har dessverre blitt utsatt til neste uke, men som dere ser har det nå kommet en annen oppdatering idag Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Rasking, har ikke begynt en gang selv Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg kan likegodt gjøre det nå, så er jeg ferdig med det Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg har fortsatt enda ikke pratet med han du tar med som jeg bygger hylle for. Be han legge meg til på msn. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kese? Han har visstnok lagt deg til på MSN. Men jeg kan si ifra til han i morgen Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2010 Kanskje bare jeg som mikser navn Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Maskina er oppe og ruller, Edvard er online. Hei. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Hei Edvardpus Mens vi venter på påsken kan vi kose oss med denne imens: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Vakker mann <33333 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 I has certain gift. Helgen etter den som kommer nå blir det bygging Edvard, og da har du å komme til Hamar! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jamen faen, jeg som foreslo det ! Trenger bare en dåse general og noen flasker med brus så er jeg ladd ass. BtWz. Maling needs to be fixed. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 I has certain gift. Helgen etter den som kommer nå blir det bygging Edvard, og da har du å komme til Hamar! About time at det skjer noe... Blir morsomt å se hvordan resultatet blir! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Vi kommer til å sitte bak Team 24 så jeg bare sier det. Ta med ørepropper! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Yeey! Høres bra ut!^^(Bokstavlig talt ) Endret 4. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Og nå hører jeg rykter om at bak oss igjen vil det være massive høytallere. Ifølge mine informant(er) så trekker annleggene bak oss mer KW en Team 24 sitt Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Og nå hører jeg rykter om at bak oss igjen vil det være massive høytallere. Ifølge mine informant(er) så trekker annleggene bak oss mer KW en Team 24 sitt Og hvem er så det? Jeg tror jeg skal vurdere å ta med hørselvern Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Min informant er Moget, han sa at noen venner av han skal sitte bak oss. Nesten så jeg vurderer å spørre Iceman om vi kan sitte et annet sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå