Meh. Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Har de fleste muligheten til og logge på msn om noen få minutter? Nopros lager en big chat da da får vi diskutert litt. Jeg kan komme på om 10 minutter e.l. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Fikk meldt oss på HW-rekka nå, håper jeg ikke har glemt noen Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Fikk meldt oss på HW-rekka nå, håper jeg ikke har glemt noen Da er vi to Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Har de fleste muligheten til og logge på msn om noen få minutter? Nopros lager en big chat da da får vi diskutert litt. Skulle vi diskutere noe? Jeg er på MSN... Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Onkelen min sendte en link til en datamaskin på komplett.no http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10180 noen syn på denne datamaskinen? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Onkelen min sendte en link til en datamaskin på komplett.nohttp://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10180 noen syn på denne datamaskinen? Jeg ville valgt å ha med mer enn 2 GB minne. Høyttalerne er ikke noe å skryte av, velg heller et godt headset. Tastaturet ville jeg også ha byttet ut. Logitech G11 koster bare 199,- nå, jeg ville heller gått for det! COD: MW2 ville jeg heller kjøpt på steam. Til harddisk ville jeg nok heller ha valgt en billig TB-disk og en SSD. Minnekortleser med USB 2.0 har jeg til overs, så den kan du kjøpe av meg på TG om du ønsker det En viftestyring eller 3-pin-forgrening ville også kanskje vært på sin plass ettersom hovedkortet bare har to 3-pin ekstra ettersom 4-pin-en er blokkert av CPU-vifta. Kabinettet har jo tre vifter, så en forgreninger er kanskje lurt å skaffe. Endret 10. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Worklog er oppe og går. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Worklog er oppe og går. Flott! Om du ønsker det kan du godt linke til prosjektet mitt siden du først har nevnt det Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Worklog er oppe og går. Flott! Om du ønsker det kan du godt linke til prosjektet mitt siden du først har nevnt det Hadde planlagt det, men siden mamma ropte nedenifra for en'te gang at jeg skulle ned fra pcn så måtte jeg kjappe meg litt. Oppdaterer litt i dag, en ny oppdatering kommer også snart Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 Update! Gode nyheter, gode nyheter Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Update! Gode nyheter, gode nyheter Herlig! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Update! Gode nyheter, gode nyheter Herlig! +1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Oppdatering! Databord, belysning, vinkeljern og hjul er skaffet! Beklager at det tok så lang tid før jeg la det ut... Jeg har prioritert min egen arbeidslogg nå de siste dagene Beklager elendige bilder og elendig redigering Endret 19. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Går hylla fremover Nopros ? Eller har du enda ikke rotet deg på en bygg butikk Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Oppdatering! SketchUp-skisse av hylla Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 Går hylla fremover Nopros ? Eller har du enda ikke rotet deg på en bygg butikk Neih, starter i begynnelsen av februar Bra 2B'1! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Oppdatering! Hyllas bakplater er på plass! Hva tror dere? Skal jeg farge hylla? Neste oppdatering kommer antagligvis på onsdag, og den vil inneholde spenning! Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Det jeg lurer litt på er om jeg skal lakke/male hylla på noen måte... Fargen ville nok i så fall enten blitt hvit, svart, rød, eller svart/rød. Hva syns dere? Hva med mørkeblå, i stil med temaet til TG10 - Submerged? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) I og med at jeg har tenkt å bruke den hjemme før og etter TG, og ikke liker blått så godt, blir den nok ikke mørkeblå Endret 25. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå