kloningen Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hmmm vet ikke om jeg selv kommer... XD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hmmm vet ikke om jeg selv kommer... XD Kanskje lurt å finne ut av det snart da Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 ;O jeg fikk på en måte lyst til og kopiere formen på hylla deres. den var på en måte litt fantastisk <3 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hmmm vet ikke om jeg selv kommer... XD Kanskje lurt å finne ut av det snart da Er ikke så mye å finne ut av.. Vet ikke om jeg vil eller ikke Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Da var køen startet folkens meld dere på lotterikøen! Jeg er bombesikker på at jeg blir å se i Hamar i påsken (selv om jeg måtte velge av det og Bjørn Hellfuck på Union) Samt at CampinCarl skulle fintune farsin idag Så kan godt hende at oss fra Modum er med ihvertfall Håper at dere andre snart har bestemt dere også Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Etter juleferien starter byggingen av hylla. Såfremt jeg får blitt med da Skal prøve å få noe konkret ut av foreldrene mine i dag, har hvert fall meldt meg på. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Etter juleferien starter byggingen av hylla. Såfremt jeg får blitt med da Skal prøve å få noe konkret ut av foreldrene mine i dag, har hvert fall meldt meg på. Du har sagt at du bygger den uansett om du blir med eller ei du Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Kan jeg ikke huske... Men hvis jeg virkelig har sagt det skal jeg da holde det Endret 27. desember 2009 av Nopros Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kan jeg ikke huske... Men hvis jeg virkelig har sagt et skal jeg da holde det Det har du sagt Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nå har jeg endelig kjøpt bilett Var det sånn at Nopros skulle melde oss på HW-rekka som en gruppe? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nå har jeg endelig kjøpt bilett Var det sånn at Nopros skulle melde oss på HW-rekka som en gruppe? Var nok sånn ja Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Ja, melder dere på når jeg vet hvem som kommer Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ja, melder dere på når jeg vet hvem som kommer Jeg kommer! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Mmm ok, jeg kommer ikke. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Mmm ok, jeg kommer ikke. Damnit! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Mmm ok, jeg kommer ikke. Damnit! +1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Skal vi kutte ned på hylla eller få med noen flere? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Skal vi kutte ned på hylla eller få med noen flere? Hvor mange er vi egentlig nå? (Jeg regner med at lista i førstepost ikke er oppdatert) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Nopros 80% sikker Sameboe Checked Möllers Tran Kan ikke 2B'1 Checked Moget Checked Campin Carl Stor sannsynlighet Solarix Checked Endret 4. januar 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå