Meh. Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Sure Tror det blir handling av downlights til helga Hvilke har du tenkt på? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Vet ikke helt enda, ser litt rundt igjen nå. Gjerne kom med tips Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) IKEAs Grundtal-lamper er noe av det billigste om du kjøper tre og tre. De er enkle å montere opp og finnes i tre farger. Vær obs på at det følger med en transformator som må benyttes med mindre du har en annen strømkilde på 12V. Endret 1. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Oki Endret 1. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Etterlengtet update, check it out. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Flott med oppdatering! Men selv om det har tatt tid før den kom, trengte du vel ikke legge ut en dobbel en Bra det begynner å ligne på noe! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Herlige hyller! Gleder meg til å se den ferdig! Lenke til kommentar
Utropstegn Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 He hø ha ho hi! Rape ftw <3 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Herlige hyller! Gleder meg til å se den ferdig! He he.. Jeg og Var på Clas Ohlson og kikket litt på downlights Likte disse. Men dissevar ganske billige og så helt greie ut. Skal se litt på Ikea om de har noe også. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Yay, koselig prat i dag. Da har vi ordnet med seatinga. Mangel på riktig programvare fikk meg til å mekke hvordan vi seates i paint Endret 5. mars 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Meget flott å se en update her! Kan komme med litt oppdatering selv! Ni bokser med Montana 94 ligger å venter på meg i hamar, i fargen; passelig mørkeblå! Vi har gått for å snike oss inn i litt av årets tema farger, så da er malingen bestilt og alt. Grunning er vel hos Jonas, og førstkommende Lørdag blir det maling ! Lover å ta bilder (Få Jonas til å ta i hvertfall) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2010 En del av hyllene har blitt malt, og i dag har jeg og Utropstegn jobbet en del. Blir en del jobbing i morgen og, prøve å bli ferdig med det meste da Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Burde egentlig ikke hatt det utkuttet nederst, bidrar ikke til stort mye annet enn å gjøre det mindre stabilt. : ] Hadde vel egentlig også sett bedre ut også uten de, og bare ha utkutt øverst. :] (Angrer litt på at jeg trakk meg fra prosjektet btw... D: ) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Bra at dere har kommet videre på hylla dere også! Jeg har selv fått gjort ferdig det meste på min, så nå mangler jeg nesten bare en liten hylle til "første etasje", og en mutter til PC-skjermens veggfeste. Oppdatering kommer forhåpentligvis i løpet av uka, men jeg lover ikke noe Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2010 Bra, Meh Burde egentlig ikke hatt det utkuttet nederst, bidrar ikke til stort mye annet enn å gjøre det mindre stabilt. : ] Hadde vel egentlig også sett bedre ut også uten de, og bare ha utkutt øverst. :] (Angrer litt på at jeg trakk meg fra prosjektet btw... D: ) Ja, enig i det. Du skulle ikke trukket deg da vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå