Gå til innhold

Kommentartråd: Rekefjølas TG2010 hylle!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IKEAs Grundtal-lamper er noe av det billigste om du kjøper tre og tre. De er enkle å montere opp og finnes i tre farger. Vær obs på at det følger med en transformator som må benyttes med mindre du har en annen strømkilde på 12V.

Endret av Meh.
Lenke til kommentar

Meget flott å se en update her! Kan komme med litt oppdatering selv!

Ni bokser med Montana 94 ligger å venter på meg i hamar, i fargen; passelig mørkeblå!

Vi har gått for å snike oss inn i litt av årets tema farger, så da er malingen bestilt og alt. Grunning er vel hos Jonas, og førstkommende Lørdag blir det maling ! Lover å ta bilder (Få Jonas til å ta i hvertfall)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Burde egentlig ikke hatt det utkuttet nederst, bidrar ikke til stort mye annet enn å gjøre det mindre stabilt. : ]

Hadde vel egentlig også sett bedre ut også uten de, og bare ha utkutt øverst. :]

(Angrer litt på at jeg trakk meg fra prosjektet btw... D: )

Lenke til kommentar

Bra at dere har kommet videre på hylla dere også! Jeg har selv fått gjort ferdig det meste på min, så nå mangler jeg nesten bare en liten hylle til "første etasje", og en mutter til PC-skjermens veggfeste.

Oppdatering kommer forhåpentligvis i løpet av uka, men jeg lover ikke noewhistle.gif

Lenke til kommentar

Bra, Meh :)

Burde egentlig ikke hatt det utkuttet nederst, bidrar ikke til stort mye annet enn å gjøre det mindre stabilt. : ]

Hadde vel egentlig også sett bedre ut også uten de, og bare ha utkutt øverst. :]

(Angrer litt på at jeg trakk meg fra prosjektet btw... D: )

Ja, enig i det. Du skulle ikke trukket deg da vet du :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...