Mikr89 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hei. Kjøpte meg en ny iphone 3gs for en uke siden som nå har blitt helt ødelagt. Var så fornøyd med den mobilen så skal kjøpe ny akkurat lik. Det jeg lurer på er om dt da går og bare kjøpe iphone uten abbo da jeg jo har dette fra den forigge eller må jeg ha nytt abbo. Noen som kan hjelpe???, hva blir det billigste Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ødelagt? Hva har skjedd? Kanskje det er en reklamasjonssak? Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Ødelagt? Hva har skjedd? Kanskje det er en reklamasjonssak? Nei er nok desverre ikke dt,hadde mobilen me meg på sykehuset da jeg er innlagt der nå i skrivende stund, dt var også her jeg var så uheldig og miste mobilen på gulvet"uten å ha visst om det" og en av portørene her kjørte over mobilen med en sån elektrisk seng,så det eneste jeg fikk reddet var sim kortet Noen som vett billigst måte å få tak i ny på?,Please svar for dt er nå jeg har mest bruk for en mobil. Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ødelagt? Hva har skjedd? Kanskje det er en reklamasjonssak? Nei er nok desverre ikke dt,hadde mobilen me meg på sykehuset da jeg er innlagt der nå i skrivende stund, dt var også her jeg var så uheldig og miste mobilen på gulvet"uten å ha visst om det" og en av portørene her kjørte over mobilen med en sån elektrisk seng,så det eneste jeg fikk reddet var sim kortet Noen som vett billigst måte å få tak i ny på?,Please svar for dt er nå jeg har mest bruk for en mobil. I d du har en iPhone som er kjøpt i Norge i fra før av, så er det bare å ta den med til der du kjøpte den, så får du en ny en, mot litt betaling.. Eks. en helt nye 16GB 3G i fra fabrik koster 1800,-, mens 32GBen koster 2600,-.. (Uvist på prisen til 3Gsen..) Det du må gjøre, er å sende inn den du har, så blir den byttet til en lik en, for prisen ovenfor, hvis det er en 3G.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Sjekk først om du kan være dekket av noen form for reiseforsikring eller innboforsikring, hvis ikke kan det som nevnt over være mulig å få den swappet mot en rimeligere sum enn nykjøp, kontakt mcare.no for service... Lykke til da Lenke til kommentar
PerKiller Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Helt standard forsikrings-sak. Enten du har forsikring via abbonement, reiseforsikring osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå