Herr Brun Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg refererer til følgende tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1156767 Denne er satt til løst, uten at trådstarter har fått noen som helst tilbakemelding. Det har heller ikke skjedd noe, ingen har mer plass til mer enn 1500 meldinger. Hvis det er en teknisk begrensning som gjør at vi ikke kan få plass til mer enn 1500 meldinger i innboksen, så bør det opplyses om det. Hvis det jobbes med saken, bør det opplyses om det. Om ingen gidder å gjøre noe, så bør i alle fall ikke tråden låses. Det er direkte frekt, i mine øyne. Så, vil PM-innboksen utvides? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jeg vet ikke grunnlaget for hvorfor den tråden ble stengt aven tidligere moderator. Men jeg ser ikke noe problem med å øke adgangen til å ha flere pmer enn 1500. Man oppgraderte nylig med nye disker for å få bedre plass på serveren. Begrensning på 1500pmer kan i noen tilfeller være litt lite ja, spesielt om man ikke sletter. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Det er en del brukere som virkelig anstrenger seg for å hjelpe andre brukere. Av og til er PM et bedre verktøy enn åpne innlegg. De medlemmene som gjør dette, bør få minst mulig tekniske hindre. Det er veldig greit å slippe å tenke på hvilke innlegg man kan slette og ikke bør slette, og jeg kan ikke skjønne at innlegg tar veldig mye plass. Mange inlegg har ogwså en viss affeksjonsverdi, og ettersom årene går (vi har medlemmer som har vært med siden 2001 og fortsatt er aktive) blir det mange av dem. Håper noen i drift kan gi tilbakemelding her og fortelle om det er vanskelig å si, tidoble plassen for PMer. Den samme argumentasjonen som ble brukt for å øke vedleggsplassen som er tilgjengelig for brukerne, kan brukes også her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Prøv å send en mail og se om du kanskje får noe svar. Drift etter Uelands periode har vært triste greier.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Sånn, da skal grensa i første omgang være doblet, fra 1500 til 3000 PMer. Får se om det blir behov for å utvide igjen senere. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Detta va bra. ikkje det at eg får bruk for det med det første, men alikevel, veldig bra!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg