Bruker-158599 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) .... Endret 14. mai 2010 av -Smash- Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hvis det bare skjedde en gang, så kan du jo f.eks. bare være bugs i spillet. Har selv opplevd at noen spill plutselig har krasjer eller omstarter konsollen. Men hvis det skjer ofte, og oftere, så kan det være et tegn på at en RROD er i emne. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Hvis det bare skjedde en gang, så kan du jo f.eks. bare være bugs i spillet. Har selv opplevd at noen spill plutselig har krasjer eller omstarter konsollen. Men hvis det skjer ofte, og oftere, så kan det være et tegn på at en RROD er i emne. Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Har skjedd med meg også et par ganger, men det er lenge siden sist, noe som kan bety at det var noe galt med spillet som jeg spilte. Husker dog ikke om alle tilfellene var i samme spillet. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 trodde RROD var borte på de nyeste konsollene Dette er første gangen det har skjedd. Nei, det er ikke borte på de nyeste. Sjansene for det er mindre, siden de nyeste utvikler mindre varme, men det er ikke bare varmeutvikling som er årsaken til RROD. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 De har også nye deler som har mye mindre sjangse for RROD, men som sagt ovenfor, sjansen er der. Du har dog 5 års garanti så det er ikke så veldig farlig. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 De har også nye deler som har mye mindre sjangse for RROD, men som sagt ovenfor, sjansen er der. Du har dog 5 års garanti så det er ikke så veldig farlig. Jeg spiller på HD. Ikke fra plata, har det noe å si? Jeg merket at det begynte å hakke litt igjen. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 hatt samme problemet før, faktisk mest rett etter at jeg fikk konsollen o.o.. Nå er det maks 1-2 ganger i året, som regel bugs. Men hvis det skjer veldig veldig ofte ville jeg nok sendt den inn på reparasjon eller noe. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 hatt samme problemet før, faktisk mest rett etter at jeg fikk konsollen o.o.. Nå er det maks 1-2 ganger i året, som regel bugs. Men hvis det skjer veldig veldig ofte ville jeg nok sendt den inn på reparasjon eller noe. Det er når jeg har spilt en stund, jeg merket at den begynte å bli treg når jeg hadde slått av konsollen og slått den på igjen.... xboxen var ikke noe særlig varm heller. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 (endret) trodde RROD var borte på de nyeste konsollene Dette er første gangen det har skjedd. Nei, det er ikke borte på de nyeste. Sjansene for det er mindre, siden de nyeste utvikler mindre varme, men det er ikke bare varmeutvikling som er årsaken til RROD. Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hva er årsaken? Hva som er årsaken til RROD? RROD (som faktisk ikke er en "ring", men bare tre røde lys av fire) betyr at det har oppstått en generell feil i maskinvaren. Hvilket vil si, at det kan være feil på omtrent hva som helst. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Hva er årsaken? Hva som er årsaken til RROD? RROD (som faktisk ikke er en "ring", men bare tre røde lys av fire) betyr at det har oppstått en generell feil i maskinvaren. Hvilket vil si, at det kan være feil på omtrent hva som helst. Ok. Troddet det var varmeproblemer. Problemet har bare oppstått en gang, og det virket som det skulle skje i gjen,men jeg slo av. Jeg spiller fra HD hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ok. Troddet det var varmeproblemer. Problemet har bare oppstått en gang, og det virket som det skulle skje i gjen,men jeg slo av. Jeg spiller fra HD hvis det har noe å si. For høy varme er vanligste årsak til RROD, ja. Det får hovedkortet til å bue seg, og GPU og/eller CPU kan løsne i BGA-loddepunktene. Men som sagt, det finnes mange årsaker. Overoppheting vil vanligvis varsles med to røde lys (venstre oppe/nede i sirkelen). Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Ok. Troddet det var varmeproblemer. Problemet har bare oppstått en gang, og det virket som det skulle skje i gjen,men jeg slo av. Jeg spiller fra HD hvis det har noe å si. For høy varme er vanligste årsak til RROD, ja. Det får hovedkortet til å bue seg, og GPU og/eller CPU kan løsne i BGA-loddepunktene. Men som sagt, det finnes mange årsaker. Overoppheting vil vanligvis varsles med to røde lys (venstre oppe/nede i sirkelen). Har ikke fått noe form får rødt lys enda, leste her på kommetarnene at jeg burde plugge xboxen rett inn i veggen istede får skjøteledning, skal prøve det i morgen også får vi se hvordan det går Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Xboxen frøys i gjen etter mange timers spilling. Midt i en konkurranse. Er det noen måter jeg kan se om det er spillet? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Xboxen frøys i gjen etter mange timers spilling. Midt i en konkurranse. Er det noen måter jeg kan se om det er spillet? Ja, se om andre spill fryser seg. Er det kun det ene spillet som fryser seg, ville jeg tro det er akkurat dette spillet/platen det er noe galt med. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Har spilt mye Skate 2 selv, og kan bekrefte at det ofte skjer at ting blir "svarte" og at hele deler av map'et blir borte slik at man faller i et uendelig hull hvis man hopper uti. Kan ikke huske om jeg har opplevd at spillet låser seg dog. Endret 15. november 2009 av J-Core Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Har spilt mye Skate 2 selv, og kan bekrefte at det ofte skjer at ting blir "svarte" og at hele deler av map'et blir borte slik at man faller i et uendelig hull hvis man hopper uti. Kan ikke huske om jeg har opplevd at spillet låser seg dog. ok, får se om det bare er skate 2 som låser seg. Sist gang den låste seg så skjedde det helt plutslig. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Jeg regner med at det er spillet. Dette har bare skjedd når jeg har spilt skate og jeg har sittet i mange timer å spilt pure ( før jeg fikk skate2) uten at xboxen frøys. Takk for hjelpen Hvis dette skjer i et annet spill så sier jeg i fra Hva tror dere? Endret 31. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Forresten prøv å Clear system cache på harddisken ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå