[email protected] Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg snakker litt over snittet mye med en jente, som mamma ikke vet hvem er. Og nå har hun bestemt seg for å få SPESIFISERT FAKTURA fra Tele2. Kan hun da sa HVILKE nummere jeg har ringt? Kan hun også til hvilke tidspunkt? Håper på raskt svar. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Ja, og ja! You be busted! Bedre og si ifra før regningen kommer, enn og måtte svare på vanskelig spm når hun står med bevis i hånda. AKIRA Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Ja, og ja! You be busted! Bedre og si ifra før regningen kommer, enn og måtte svare på vanskelig spm når hun står med bevis i hånda. AKIRA Æsj, det svir... Dårlig gjort av henne å "overvåke" meg sånn Snakke kommer ikke på tale. Hun liker nemlig ikke at jeg snakker med henne, og å si at jeg skal ringe henne klokka 3 på natta er bare å glemme. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Sov i fred, den fakturaen gjelder fra og med den dagen den er bestillt ifra. Så dine tidligere synder kommer ikke opp.. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Sov i fred, den fakturaen gjelder fra og med den dagen den er bestillt ifra. Så dine tidligere synder kommer ikke opp.. Tja, det spørs vel når sist regning kom? Dataen har jo Tele 2 hele tiden. Blir den bestilt før en regning er kommet så tar de vel med hele mnd? Æsj, det svir... Dårlig gjort av henne å "overvåke" meg sånn Så lenge du ikke betaler din egen telefon så tror jeg ikke hun overvåker deg på noe hvis. Hun bare vil ha bedre økonomisk styring på sine egne utgifter. Hennes telefon, hennes regler. Liker du det ikke så få deg din egen mobil og betal for den selv. Vel, får hun en spesifisert regning som viser hva du har gjort så må du jo prate med henne om det uansett. Som regel kommer man bedre ut av slikt ved og legge kortene på bordet først. AKIRA Endret 14. november 2009 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Tja, det spørs vel når sist regning kom? Dataen har jo Tele 2 hele tiden. Blir den bestilt før en regning er kommet så tar de vel med hele mnd? Dette er en tjeneste som må bestilles og aktiveres og den har ikke tilbakevirkende effekt. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Må nevne at dette er på hustelefonen, så det er ikke jeg som betaler regningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå