Jaudu Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Fikk en "Replacement unit" tilbake når jeg sendte min inn, betyr dette at det er en annen sin xbox som er reparert? siden jeg ikke fikk HDMI, men lyden i den nye boxen er akkurat som min kamerats Elite Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 hvis du sendte inn en xbox med hdmi ville jeg krevet en xbox med hdmi tilbake Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Du SKAL vel få en tilsvarende tilbake. Hvis du sendte inn en med HDMI må du få en med HDMI tilbake! Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Ser ikke noe problem med dette unntatt hvis man leverer en boks med HDMI og siste hovedkort, og får tilbake en gammel boks uten HDMI og som bråker som et jetfly. Har forresten noen av dere hatt boksen på rep. nylig og kan svare meg på hvor lang tid det har tatt? Min skal leveres inn for RROD nå og jeg håper på å ha den tilbake før jul. Konsollen er forøvrig fra 2006 så jeg skal danse av fryd hvis det kommer en nyere en tilbake. Endret 2. desember 2009 av Pellick Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tar rett under 2 uker. Min kom inn i dag:). Husk å ringe upc for å avtale hentepunkt Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tar rett under 2 uker. Min kom inn i dag:). Husk å ringe upc for å avtale hentepunkt Takker. Venter på ny UPC-fraktseddel på epost, den gamle seddelen var visst bare gyldig i 10 dager...går ikke så fort i svingene hos meg heller, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå