Kakelagringsdirektivet Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Hei Jeg har lenge tenkt på og bygge ett kabinett til Pcen min siden det gamle begynner og bli litt kjedelig,,, har alt av hardware, men jeg elsker kalle og lysende kabinetter som er store så det er det jeg prøver og lage:D Har kommet fram til ett par ideer legger ut et par bilder fra Sketchup under. - Kom gjerne med Innspill og Slikt i kommentartråden - elsker kritikk og forandringer så det er også flott, hvis noen vil:) Og Hvis noen har noen deler til overs Vær så snill og ta kontakt over PM ( jeg betaler frakt, Spørs bare på størrelsen og mengde) HardwareGeek... Kommentarer her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1172810 info om Bildene: -Viftene på toppen skal monteres utenpå ( 2 x 140 mm Blå LED) -Alt som er blått uten om De runde formene er plexi, det er bare på venstre siden jeg skal ha det tror jeg - Viftene på venstre siden er 2 x 80mm Blå LED - viftene bak er ( Øvre 120mm blå LED) (Nedre 80mm eller 92mm Blå LED) -Boks på høyre side skal være til bland annen noe kjølesystem eller bare kabler. - Skrå boks foran Vet jeg ikke hva som skal være inni men det kommer sikkert. -Vifte foran 120mm Blå LED Endret 14. november 2009 av hardwaregeek Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Her er en annet ide til et design : Tips til hvordan jeg legger bilder her ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå