jollis Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Hallo Her kommer ett sikkert unødvendig spørsmål :!: Dette Dukker opp i diverse guider om Windows 7. Har ikke funnet ut av hvordan jeg får det opp på Min Profesional utgave. Er det noen her som kan fortelle meg hvordan dette gjøres.. Er ikke noe en trenger. Men er litt nysgjerrig på dette. Takker for alle svar. Endret 14. november 2009 av J-Olav Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Skriv "winver" i startmeny søkeboksen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Åpne min datamaskin og trykk på ALT. Klikk så Help og så About Windows. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Hallo Her kommer ett sikkert unødvendig spørsmål :!: Dette Dukker opp i diverse guider om Windows 7. Har ikke funnet ut av hvordan jeg får det opp på Min Profesional utgave. Er det noen her som kan fortelle meg hvordan dette gjøres.. Er ikke noe en trenger. Men er litt nysgjerrig på dette. Takker for alle svar. Som fikseren skrev. Skriv "winver" i startmenyen, så enter Lenke til kommentar
jollis Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Takk for kjapt svar alle sammen. Dette har irritert meg. Så det var godt å få det ut av systemet. Er som sagt ikke noen nødvendighet. Men greit å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå