cs_ Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Dette er et av de spørsmålene som burde være enklest å få svar på gjennom google, men det viser seg at det er så mange svar at det er umulig å finne noe som ikke er humbug. Det er et gigantisk hav av ubrukelig "freeware" programmer, i stedet for å bruke flere timer på å lete gjennom 10-20 programmer som ikke klarer å levere det jeg trenger uten vannmerke, limitations og annet dritt - kanskje noen kan anbefale et program. Jeg trenger et enkelt program som kan konvertere DIVX-filmer (+2 timer) til WMV-film. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) SUPER© eller Format Factory skal vel kunne gjøre det. Endret 14. november 2009 av martin808 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Du kan importere filmen til windows movie maker, og når du lagrer den der blir den .mwv format. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Du kan importere filmen til windows movie maker, og når du lagrer den der blir den .mwv format. Dette gikk ikke, WMM ser ikke ut til å godta divx. Jeg prøver factory nå Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg tror du må ha divx kodek for windows installert. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Til konvertering av film syns jeg Prism Video Converter funker fett. Tar 5 sec og installere, konvertering tar kort tid og kvaliteten er ikke verst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå