Børge Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hei! Tenkte jeg gjerne skulle prøve å få tatt noen bilder av solformørkelsen til neste helg. Har tenkt å benytte et canon G3 kamera, men trenger tips for hva jeg trenger av filtere? Noen andre og billigere løsniger som kan benyttes? evt solbriller foran kameraet :wink: Tips hadde vært flott! Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 startet 2 tråder for en drøy måned siden med tittel "solformørkelse" og solformørkelse 2" ... bare let etter det... der finne du mange tips... har akkurat mottat 2 solformørkelsesbriller fra astronomi.no men har ikke fått mulighet til å prøve dem enda... men ta en titt på siden min der ligger det kikkert og filtertest.... http://home.broadpark.no/~fschlomi/ Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 PS: hvis du ksal bruke noe filter smmen med kikkert eller kamera må du ha det foran linsen og ikke bak... bruker du filter bak f.eks en kikkert bare amester du det!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå