oleva Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Min D-Link DI-624+ sa takk for seg da strømmen gikk her ene dagen, så jeg trenger naturlig nok en ny. Ruteren har forsåvidt gjort en grei jobb, men den nye vil bli utsatt for litt tyngre bruk enn den gamle: - Trådløs overføring av filer på opptil 300mb+ til printer - Stasjonær PC, IP-telefon, mediaspiller og NAS tilkoblet med kabel - Bærbar PC og mediaspiller tilkoblet trådløst Det vil det nok være meget sjeldent at alt påkoblet utstyr er i bruk samtidig... Ønsker selvfølgelig så rimelig som mulig, og jeg har begrenset med kunnskap om nettverk så den bør være forholdsvis enkel i bruk (men trenger ikke å være helt idiotsikker...). Lenke til kommentar
pcandmachelper Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Min D-Link DI-624+ sa takk for seg da strømmen gikk her ene dagen, så jeg trenger naturlig nok en ny. Ruteren har forsåvidt gjort en grei jobb, men den nye vil bli utsatt for litt tyngre bruk enn den gamle:- Trådløs overføring av filer på opptil 300mb+ til printer - Stasjonær PC, IP-telefon, mediaspiller og NAS tilkoblet med kabel - Bærbar PC og mediaspiller tilkoblet trådløst Det vil det nok være meget sjeldent at alt påkoblet utstyr er i bruk samtidig... Ønsker selvfølgelig så rimelig som mulig, og jeg har begrenset med kunnskap om nettverk så den bør være forholdsvis enkel i bruk (men trenger ikke å være helt idiotsikker...). http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...dir-615&go= Det skal holde til ditt bruk! Lykke til! Lenke til kommentar
oleva Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Takk for svar! Er det noen merkbare fordeler med modellene DIR-635 og DIR-655 over DIR-615? Ev. hva med gigabitnettverk mtp. kablet NAS? Endret 16. november 2009 av oleva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå