Robespierre Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg skulle gjerne visst hvilket årstall kartet på dette bildet er fra, men har ingen aning selv så, jeg lurte på om jeg kunne fått litt hjelp her? Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Prøysen er avskilt fra Tyskland og Alsace/Lorraine er Fransk så det er etter Versailles-freden i 1919 og før andre verdenskrigs utbrudd i 1939. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Jepp. Et annet hint er Jugoslavia. Lenke til kommentar
Robespierre Skrevet 15. november 2009 Forfatter Del Skrevet 15. november 2009 Skulle gjerne hatt noe litt mer spesifikt. Østerrike og Tsjekkoslovakia tilsier at det er 1938 eller før på grunn av Anschluss og Münchenavtalen. Kanskje kan det at Irland ikke ser ut til å være selvstendig ennå, Spania (den spanske borgerkrigen i 1936), grensen mellom Polen og Sovjet (krigen fra 1919 til 1921), at Tannu Tuva eksisterer (det lille landet mellom Sovjetunionen, Mongolia og Kina) og grensene mellom Kina og Japen (krigen fra 1937) hjelpe til å snevre det ned? Vet selv ikke så mye om de hendelsene. Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Skulle gjerne hatt noe litt mer spesifikt. Østerrike og Tsjekkoslovakia tilsier at det er 1938 eller før på grunn av Anschluss og Münchenavtalen. Kanskje kan det at Irland ikke ser ut til å være selvstendig ennå, Spania (den spanske borgerkrigen i 1936), grensen mellom Polen og Sovjet (krigen fra 1919 til 1921), at Tannu Tuva eksisterer (det lille landet mellom Sovjetunionen, Mongolia og Kina) og grensene mellom Kina og Japen (krigen fra 1937) hjelpe til å snevre det ned? Vet selv ikke så mye om de hendelsene. Manchukuo, landet som grenser til Korea, Russland og Kina eksisterer, så dermed må det være fra 1932 og frem til senest 1938. Irland ser ut til å være under Storbritannia, er det tilfellet må det være før 1937. Det ser ut til at Spania ser ganske helt ut på kartet så da er det trolig før 1936. Så jeg vil anta mellom 32-36. Endret 16. november 2009 av Partlow Lenke til kommentar
Robespierre Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå