Gå til innhold

Anbefalte innlegg

LaukHau

Hei

Har et problem med MW2. Etter at jeg har lastet inn mission 2 så henger spillet/PC`n seg opp i en liten stund å så blir det normalt igjen. Men det lagger en del når jeg snur på meg, ikke hvis jeg løper rett fram, etter en liten stund kommer det opp en feil melding hvor det står, ikke nok diskplass, frigjør minst 5MB (bare at det sto på engelsk).

Men, jeg har jo nesten 500GB ledig på den disken, har også prøvd å innstallert det på en annen hdd å det er samme problemet. Noen som vet om en løsning? :p

Kjører windows 7 og specs er slik :

Skjermkort: ASUS 8800GT TOP

CPU: e8400@4ghz

RAM: ocz 800mhz

HDD: western digital green power 1TB og en på 500GB (7200RPM)

hovedkort: asus p5e

kabinett: antec 1200

PSU:700W men husker ikke merke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
nei har ikke patcha det. Men jeg tror det kan være noe med selve dataen, fordi jeg prøvde nettop crysis warhead og da var det likens, har aldri hatt dette probleme med noen spill før nå, altså etter jeg la inn w7.

Hva med å oppdatere drivere, tenker da på skjermkort - lydkort osv.

Lenke til kommentar
Svar på hvordan man kan løse problemer relatert til MW2 og Win7 kan du finne HER.

Neste gang bruker du Google FØR du spørr om hjelp.

faktisk så har jeg brukt google FØR jeg spurte, har gjort det som sto der og det funket ikke.

nei har ikke patcha det. Men jeg tror det kan være noe med selve dataen, fordi jeg prøvde nettop crysis warhead og da var det likens, har aldri hatt dette probleme med noen spill før nå, altså etter jeg la inn w7.

Hva med å oppdatere drivere, tenker da på skjermkort - lydkort osv.

japp det er gjort. funket ikke

edit: har fått fixet problemet nå.

Endret av Laukhau
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...